Masaüstü simgeniz mi silindi. Alın size oluşturma yöntemi :
Hızlı Başlat'tan yanlışlıkla (veya bilerek) sildiğiniz "Masaüstünü Göster" simgesini aşağıdaki adımları uygulayarak tekrar oluşturabilirsiniz.
Şimdi
Not Defteri'nden yeni bir metin belgesi açın ve içine aşağıdakileri yazın:
[Shell]
Command=2
IconFile=Explorer.exe,3
[Taskbar]
Command=ToggleDesktop
Daha sonra bunu "
Masaüstünü Göster.SCF" adıyla kaydedin ve Hızlı Başlat'a sürükleyin; işte bu kadar dostlarım.
Kayıp simgeniz geri geldi.
Size daha kısa bir şey söyleyim mi?
win+D tuşlarına basıca zaten "masaüsyünü göster" ikonunun işlevi görülüyor. Bilmeyenler bilsinler.
Ben klavye kısa yollarırnı çok seviyom.