Masaüstü paylaşım platformu | Denemeler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Masaüstü paylaşım platformu | Denemeler
Masaüstünüzü burada görücüye çıkarabilirsiniz

Benim masaüstüm:


 

Hasan

Üye
daha dağınık bi masaüstü tahmin ediyordum
 

SHS

Üye
utanırım koymaya, bi temam bile yok
 
az sonra getiriyim (bi adam edeyim masaüstünü) aynı mülteci kampı gibi
 

Hasan

Üye

Bilgisayarım olsa hemen böyle olurdu


Şimdi gördüm de şu revolt oyununu ne oynardık önceden
 

Hasan

Üye
ekran boyutunu anlayamadım ben ilginç bi pc
 

SHS

Üye
yan çevirmiş, rotate
 

Hasan

Üye
bu terste bi işlik var
 
Benim pc ölü Babamınkini kullanıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...