Masaüstü Arayüzlü Twitter Uygulamasi

Sponsorlu Bağlantılar

Denizalican

Üye
    Konu Sahibi
Masaüstü Arayüzlü Twitter Uygulamasi



Uygulamanin amaci twitteri pc surumu ile acmaktir.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:


Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Tamamdır örnek konuları inceleyiniz. Bu bağlamda paylaşımlarınız onaylanır. Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Denizalican

Denizalican

Üye
    Konu Sahibi
Nextman hocam tskler sonunda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Nextman
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Nextman hocam tskler sonunda :)
Rica ederim değerli arkadaşım lakin bölümlerdeki konuları incelersen açtığınız konuların kurallara uygun olduğunu ve yöntemi daha net kavramış olursunuz.

Keyifli forumlar
 

Yusuf_EMRE

Üye
Bu bildiğimiz klasik mobil sürüm bunun neresi masaüstü dalga mı geçiyorsunuz
 
98farom98

98farom98

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Denizalican
Samizel Destan

Samizel Destan

Üye
Yooook artıkkk!!!! Ben böyle uygulama görmedim arkadaş. Bu uygulama ile twitter'a girince telefonun kendi tarayıcısınla girdiğim mobile.twitter.com sürümünle aynı açılıyor. Ben görmedim böyle bir şey bence ücretli olmalı bu uygulama markette :D :D :D
 
  • Beğen
Tepkiler: By YusufEMRE


Üst Alt