dedim ya sapıklar her ortamda belli ediyor kendini
bunun daha üstten çekilmiş bir hali yokmuydu yaa iştahım kabardı![]()


hayatında ilk defa görüyor ne yapsın garibimAnaammmm

2-3 gün sonra orada yaşamak zor olurduorda yaşamak vardı![]()

yedirmezler sizeewtyirim ben onları yirim

