[Mark Harman] Erebus Rpg v0.02

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
[Mark Harman] Erebus Rpg v0.02
oyunun asıl açıklaması rusça fakat çeviri yapmak istemedim iyi oyunlar
 

Ekli dosyalar

ANIL

Admin
Teşekkürler
 

BOZ_1903

Üye
oyunu oynayan biri olarak ben açıklamasını yapim
warrior , elf , mage , barbar karakterlerinden birisini seçip verilen görevleri yerine getirmeye çalışıosun

bence çoook güzel bi rpg ama bi sıkıntı war oyun açık kaynak kod ve bi görevi bitirdikten sora hatası gene aynı görevi verio oyun sana ondan dolayı biraz can sıkıcı ama oyun çook güzel
inş hataları geliştiriciler görür ben iki gündür mail atıorum ilgilenildiği söylendi ))
 
oyun gayet güzel. Oynayanlar için bir ipucu reste basınca canınız doluyor benim gibi resti restart anlayıp bilmem kaç harita geri dönüp can doldurmaya gitmeyin
 
Oyunda bir kaç hata var ama güncellemede bu hatalar giderilir umarım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...