Mark bu sefer olmadı be

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Mark bu sefer olmadı be
Evet beklenen gün geldi çattı artık Facebook'ta zaman tünelindeyiz girince bir terslik var dedim fark etmedim dalgınlıktan sonra bi baktım ki zaman tüneline hoş geldiniz diyor 18 Nisana kadar süremiz var ardından olay başlıyor.Mark herşeye tamam dedikte bu olmadı
geri sayım
ekleyecektim olmuyor java-script kodu ekleyemedim
 
Tepkiler: Tuba.Erva

Eykul

Üye

Hangi olay? Ne olurmus?
 

Eykul

Üye
Facebook kullanmadigim icin bilemiyorum.. Nasil birsey ki? Eskiden yazdigim paylastiklarini felan mi gosterecekler?
 
Durum güncelleme yeri bi tarafta, arkadaşlar diğer tarafta, o burda, şu şurda, akrabalık terimlerini bulamıyorsun, kısaca:

 
    Konu Sahibi
örneğin (kendi profilim ve bazı yerlerini sildim )
 
bır direnişin daha sonuna geldık gerı sayım basladı
 
    Konu Sahibi
bır direnişin daha sonuna geldık gerı sayım basladı

aynen öyle son 6 gün bu sefer geçiyoruz kesin olarak ben yine direneceğim kendi yayınlasın hafta sonu düzelteyim de ne var ne yoksa
 
Tepkiler: Amaru Shady
3 hesaptan sadece 1 tanesinde geçtim. O da kapak fotoğrafı koymak için
 

Eykul

Üye
örneğin (kendi profilim ve bazı yerlerini sildim )

Baska paylasim sitelerine benzemis.. Myspace diye bir paylasim sitesi vardi o da buna benzemiyormuydu? Zaten ne fark edecek ki facebook a alismissiniz buna da elbet alisirsiniz
 
Son ana dek direneceğim, hatta aklıma bir yöntem geldi, şimdi hesabı dondursam, herkes geçtikten sonra açsam, acaba beni atlarlar mı? Denemekten zarar gelmez ben yapıyorum valla.
 

Eykul

Üye
Son ana dek direneceğim, hatta aklıma bir yöntem geldi, şimdi hesabı dondursam, herkes geçtikten sonra açsam, acaba beni atlarlar mı? Denemekten zarar gelmez ben yapıyorum valla.

Soyledigine sende inaniyormusun... Bir degisiklik varsa o herkeze uygulanir mahakkak
 
    Konu Sahibi
Baska paylasim sitelerine benzemis.. Myspace diye bir paylasim sitesi vardi o da buna benzemiyormuydu? Zaten ne fark edecek ki facebook a alismissiniz buna da elbet alisirsiniz

biraz benziyor myspace i biliyorum facebook'a alıştık ta artık hesabı açıp offline moduna alıyorum zaten bilen bilir açık olduğunu ondan sorun olmuyor twitter daha iyi , güncel
 
benimki de bir hevesti malesef yaklaşık 4 aydır kullanıyorum,hep eksilerini söylüyorsunuz ama artıları da var.en sevdiğim özelliği kapak fotoğrafı yapabiliyoruz olması.
 
benimki de bir hevesti malesef yaklaşık 4 aydır kullanıyorum,hep eksilerini söylüyorsunuz ama artıları da var.en sevdiğim özelliği kapak fotoğrafı yapabiliyoruz olması.

kapak fotoğrafı dışında da hiçbir marifeti yok benim gözümde.
 
Zaman Tüneline gırenler çıkamadı hakkınızı helal edin a dostlar mark zorunamı gitti gardaş zorunaaa!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...