spy ghost
Üye
-
Konu Sahibi
-
Evet beklenen gün geldi çattı artık Facebook'ta zaman tünelindeyiz girince bir terslik var dedim fark etmedim dalgınlıktan sonra bi baktım ki zaman tüneline hoş geldiniz diyor 18 Nisana kadar süremiz var ardından olay başlıyor.Mark herşeye tamam dedikte bu olmadı
zaman tüneline geçiriyorlar yani kurtuluş yok biz geçmedik direndik ama adamlar geçirdi zaman tünelineHangi olay? Ne olurmus?
o liste halindeki şey artık tablo gibi değişik birşey olduFacebook kullanmadigim icin bilemiyorum.. Nasil birsey ki? Eskiden yazdigim paylastiklarini felan mi gosterecekler?
bır direnişin daha sonuna geldıkgerı sayım basladı
örneğin (kendi profilim ve bazı yerlerini sildim)
Son ana dek direneceğim, hatta aklıma bir yöntem geldi, şimdi hesabı dondursam, herkes geçtikten sonra açsam, acaba beni atlarlar mı? Denemekten zarar gelmez ben yapıyorum valla.
Baska paylasim sitelerine benzemis.. Myspace diye bir paylasim sitesi vardi o da buna benzemiyormuydu? Zaten ne fark edecek ki facebook a alismissiniz buna da elbet alisirsiniz
benimki de bir hevesti malesefyaklaşık 4 aydır kullanıyorum,hep eksilerini söylüyorsunuz ama artıları da var.en sevdiğim özelliği kapak fotoğrafı yapabiliyoruz olması.
evet bende aynısını düşünüyorum,gerçeği şu ki zamanla zaman tüneline alışıyorsun
kapak fotoğrafı dışında da hiçbir marifeti yok benim gözümde.
zaman tüneline geçiyoruz zaten geri sayım başlasınZaman Tüneline gırenler çıkamadı hakkınızı helal edin a dostlarmark zorunamı gitti gardaş zorunaaa!
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?