manzara çekimlerimden

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kol@j

Üye
    Konu Sahibi
manzara çekimlerimden
kar tepesi


güneşten göz kırpması


ufuk...


hdr çalışması... biraz acemice...


ya sabır


beğenilerinize teşekkür ederim...
 
Tepkiler: ebuş... ve One907

One907

Üye
Mükemmel abi ne diyeyim
 

nalcam22

Üye
helal hangi kamerayla çektin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...