Manga - İz Bırakanlar akor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CryDaqqeR

CryDaqqeR

Üye
    Konu Sahibi
Manga - İz Bırakanlar akor
PHP:
Em                   Am
Bi kız vardı, güzeldi sanki
   D
Ve senindi
Em                   Am
Gözlerinde saklı bir "belki"
   D
Ve senindi
Bm             Am           C
Anladı bir gün bitermiş her şey
      D
...ve bitti
Em                       Am
O çocuk var ya, o sendin sanki
   D
Ve deliydi
Em               Am
Uyusaydı büyürdü belki
   D
Ve deliydi
Bm             Am            C
Derdi ki "yarın bitermiş her şey"
      D
...ve bitti

Em              Am
Ver, ver ateşe, ver bizi..
Bm
Bir iz bırak burada
Am            Bm        Em
İz bırakanlar unutulmaz

Ver, ver ateşe evimizi

Bir iz bırak burada

İz bırakanlar unutulmaz

Bir ev vardı, küçüktü belki

Ve bizimdi

Odalarda ışık yüzerdi

Ve bizimdi

Birgün hiç doğamadı güneş

... ve bitti
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt