mahmut altunkaynak buda benim hayallerim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cepplatformu

cepplatformu

Üye
    Konu Sahibi
mahmut altunkaynak buda benim hayallerim
cepplatformu;541261]hep hayal ederim ben keşke dunyaya bir kahraman olarak gelseydim ama hayallerim gercek oldu yeterki erkek olun

mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak



mahmut altunkaynak

mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak


mahmut altunkaynak ;)
 


TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Zaaaa :d:
Koptum yaa :kop:
Kivanc a rakip olacan böyle gidersen :ehe
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
supersin mahmut altunkaynak koptum vallahi fena koptum :kop::kop::aha::aha::d:
yuru mahmuttt kimse tutamaz seni devam devammm :kop2::kop2:
 
cepplatformu

cepplatformu

Üye
    Konu Sahibi
teşekkur ederim kanka
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
yuruu mahmut devam mahmut yeni montajlaraa:ehe:ehe
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Siteyi ver de biz de imam olalım ha hacı :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Harika olmuş valla ..
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
enes bende dedim mahmuta ama mahmut dedi cok cesitli meslek dallari bana ait vermem dedi:hmmm
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Işi ehline bırakırız biz de öyleyse :D
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
BU aralar telif hakki uzerinde bazi davalari varmis malum her meslek var mahmutta davalari kazaninca belki bizimlede paylasir birde imamlik konusunda diyanetle ters dusmus malum:ehe:ehe mesleklerden dolayi mahmut suan yogun ama eminim ilk giriste bizimlede paylasacaktir telif hakkini aldiklarinda
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Sezercik gibi her meslek var :d:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Bune allasen :hmmm

Seni bi yerden hatırlıyorum ama bu tek profilin mi ?
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
o kim kac meslegi var :kop::kop:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Kardeş bana da böyle bir çalışma yapar mısın ? Mümkün mü ?
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Konudaki gereksiz mesajlar silinmiştir.

İyi forumlar.
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
tesekkurler hasan :oke:
 
'Davut

'Davut

Üye
Güzel fotoshop'lar olmuş... :)
 
cepplatformu

cepplatformu

Üye
    Konu Sahibi
herkese teşekkur ediyorum yorumlarınız icin.. benden isteyen arkadaşlar var tabi benim konu anlatımlı verdiyim photosop derslerimde var..cogu arkadaşlar benim mesleyimi merak ettiler inan ne oldugumu bende bilmiyorum yaklaşık 4 -5 sene imamlık yaptım ilahiyat mezuniyim sonra akerden geldik 2 yıllık bilgisayar donanım kazandım ama suan teknisiyenim babam imam cogu zaman görevini ustleniyorum...herkese cok teşekkur ediyorum

--------------- Ekleme ---------------

arkadaşlar aşadaki link anlatım derslerim

http://www.maxicep.com/web-tasarim-...gidirme-dersleri-maxicep-farkiyla-289965.html

http://www.maxicep.com/web-tasarim-...istirme-dersleri-maxicep-farkiyla-289982.html
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Uzun iş o yahu , bende programı da yok ..
Çok işgüzarım ama idare et . :ehe
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
tesekkur ederiz mahmut anlatimlar iyi olmus onceden sunmussun zaten ugrasmak gerek bakalim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt