mağazadan uygulama indirme?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
mağazadan uygulama indirme?
mağazadan indirmekte olan uygulamaları nasıl iptal edeceğim.duraklat ve sürdür seçenekleri var sadece..nokia701
 


Symbianize

Symbianize

Üye
Magazadan uygulama indiren kaldimi ki
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
yeni bir hesap açabilirsin 2 dakikanı almaz
 
u_cosar

u_cosar

Üye
hafıza kartına bak setup unu oraya atıyor onu silersen indirme devam etmez
 

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartı yok

- - - Eklendi - - -

yeni hesapla ilgisi varmı ki
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
yeni hesap açınca yeni bir defter açılıyor dostum yani ben yeni hesap açınca öyle oldu zaten mantıklı olanda bu değilmi :hmmm
 

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
inmesini bekliyorum bakayım:)yeni hesap açmadan sorunu gidermek istedim.c ve d de arıyorum bulamıyorum
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum arkadaş doğru söylüyor c hafıza en alt sıralara bak orada görürsün dosyayı
 

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
gördüm sildim.iptal olacağı yere indirme en başa geldi(sizide meşgul ettim Neyse sağolun arkadaşlar
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
dostum yeni hesap aç kurtul parayla değil ya
 

mesut-0114

Üye
    Konu Sahibi
yaptım oldu:-)sağolun arkadaşlar
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
:rica: dostum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt