macunu surdum goruntu gelmiyor.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

twin15

Üye
    Konu Sahibi
macunu surdum goruntu gelmiyor.
Islemciye thermal macunu surdum.herseyi dogru taktm goruntu gelmiyor neden ?
 

EroL

Emekli Yönetici
Ekranda mı görüntü alamıyorsun
 
peki bip sesi geliyormu anakart hoparlöründen?
sadece fanlarmı dönüyor
 
tahmın edıyorumkı eger ıslemcıyı sorunsuz olarak takdıysanız
4pın cpu guc kablosunu cıkardınız fanı sokmek ıcın ama takmayı unuttunuz

sadece bı tahmın kuzenım oyle yapmıstı bı kere
 
tahmın edıyorumkı eger ıslemcıyı sorunsuz olarak takdıysanız
4pın cpu guc kablosunu cıkardınız fanı sokmek ıcın ama takmayı unuttunuz

sadece bı tahmın kuzenım oyle yapmıstı bı kere
Yanılmıyorsam bilgisayar çalışıyor güç var ama ekran yok.Bu durum işlemciden bağımsız diye düşünüyorum.Ekran nasıl gelmiyor yani mavi ekran mı çıkıyor yoksa hiç mi açılmıyor ? Sürekli hata uyarısında bulunan bir ses var mı ? Ekran kartına da bak istersen.İşlemciyi takim derken ekran kartını tam olarak monteleyememiş olabilirsin.
 
tam oturmamıştır işlemci ondan bende işlemciyi çıkarmıştım taktım sanmıştım siyah görüntü gelmişti tam oturmamıştır
 

twin15

Üye
    Konu Sahibi
Kasa sorunsuz calisiyorda.goruntu yok sizce hangi parcayi yerinden oynattim acaba ?
 
Kasa sorunsuz calisiyorda.goruntu yok sizce hangi parcayi yerinden oynattim acaba ?
istediğim cevabı kısmen verdin kasa çalışıyor diyorsun yani fanlar dönüyor kasadan bir-dıt sesi geliyormu açma yuşuna bastığında?


----------Eklendi @ 11:09:44 ---------- Yazıldı @ 11:05:19 ----------

bunu neden soruyorum çünkü işlemci yanlış takılsa temassızlık olsa kasa hiç açılmaz fanlar döndüğüne göre işlemcide sorun yok onu eledik ses geliyorsa anakarttada sorun yok onuda eleriz ama ses gelmiyorsa sorunun belli ona göre sölicem
 

twin15

Üye
    Konu Sahibi
Islemciyi tam takmamsm yaptm sagolun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...