Mac x by Giulio7g S60v5 Tema

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Avcı7

Üye
    Konu Sahibi
Mac x by Giulio7g S60v5 Tema





Temayı deneme şansın olmadı.Deneyen arkadaşlar olumlu ya da olumsuz yorumlarını bekliyorum.

 

Ekli dosyalar

Tepkiler: MEHMET ÇİFTÇİ, By_Casparov, [DeathstorM] ve 1 kişi daha
bi türlü inmiyo yaaaa nerden buluyonuz bu siteleri multye falan yükleseydin
 

'Şeref'

Emekli Yönetici
Denedim gayet başarılı bir tema, Teşekkürler paylaşım için..
 
Tepkiler: Avcı7
Teşekkürler Emre..Güzel Tema.
 
Tepkiler: Avcı7
tema güzel fakat 2 tane dosya var ikisinide kurdum ama bi fark görmedim farkı ne
 

owner26

Üye
bir ara kullanıyordum bu temayı.Yükleyen arkadaşlarda memnun kalacaktır eminim..Emeğine sağlık
 
Tepkiler: Avcı7
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...