rupi
Üye
Mac-Os X Lion V.3 Teması 2011 Türkçe
Mac OS X Lion 2011
Windows 7 için Mac OS X Lion Desteği: - Windows 7 - X86 (32Bit) ve X64 (64bit) - X86 En İyi İş (32Bit) -
wista ve xpde denenmedi.. deneyenler sonucu yazarsa.. iyi olur...
bizzat win 7 de denedim.. yeni sesler oturum açma kapama
iconlar ve dahası herşey değişmekte...
Rar şifresi: rupi
Hızlı indirmek için Filekeenden indirmek için.. linke tıklayın Free Downloada basın açılan sayfada 4haneli sayıyı kutuya yyazın 20saniyeden geriye sayıcak.. bitince download butonu aktif olucak..
tıklayın alta link beliricek birdaha tıklayın.. inmeye başlıycaktır bilmiyenler. için
~~Alternatif link~~
Mac OS X Lion 2011
Windows 7 için Mac OS X Lion Desteği: - Windows 7 - X86 (32Bit) ve X64 (64bit) - X86 En İyi İş (32Bit) -
wista ve xpde denenmedi.. deneyenler sonucu yazarsa.. iyi olur...
bizzat win 7 de denedim.. yeni sesler oturum açma kapama
iconlar ve dahası herşey değişmekte...
Rar şifresi: rupi
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hızlı indirmek için Filekeenden indirmek için.. linke tıklayın Free Downloada basın açılan sayfada 4haneli sayıyı kutuya yyazın 20saniyeden geriye sayıcak.. bitince download butonu aktif olucak..
tıklayın alta link beliricek birdaha tıklayın.. inmeye başlıycaktır bilmiyenler. için
~~Alternatif link~~
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
