M.facebook paketi hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

TheraFlu

Üye
    Konu Sahibi
M.facebook paketi hakkında
Merhaba ben 3 liralık m.facebook paketine sahibim.Telefonumda 5800.5800da yazılım güncelleştirmelerinden Facebook programını indirdim.Bu program facebookun kendi sitesinde verdiği programla aynı.Eğer bu programı kullanırsam Paket üzerinden mi ücretlendirilir yoksa normal internet üzerinden mi ücretlendirilir teşekkürler
 
Gidiyor sanırım bende 5800 kullanıyorum
 
Faturalı hat kullanıyorsan neden facebook paketi aldın ki? Para gidip gitmediğini nasıl öğreneceksin ?
 
Kontörlüyle paketten gidiyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...