M.a.m.e. XM Arşivi

Arkadaşlar telefonum E7, ayarlarını yapıp klavye ile oynayabiliyorum tek sıkıntı var, ekran yatay oluyo ama ters tarafa yatay oluyo, ben de telefonu ters tutarak oynuyorum yine de çok zevkli çözemedim daha..


Mame'nin ayarlarında ekran yönü ayarlama var.
 
Hocam N9'a XM arşivini nasıl yükleyebilirim acaba?
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
Hocam cahilliğimi bağışlayın. Emulator'ü indirdim GBA ve PSX oyunlarında bir sorunum yok. Onları hangisinin içine atacağımı anladım. Fakat bu XM oyunlarını hangi klasöre atacağımı anlamadım. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
 
    Konu Sahibi

Yok estağfurullah benim hatam.Mame oyunlarını açmıyor bu emulator.Açan da yok.
 
Teşekkürler.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
nokia 603 kullanıyorumda indrince indirme hatası diyor.
 
bu oyunları görünce telefonumu atari sandım . Off Nokia
 
Keşke donmayan psp emulator olsa yeminle yardırırım Ama nerde ppsspp die bisi var cok kasıo ama geliştirirseler ga bile oynarız
 
    Konu Sahibi
603 kullanıp hata alan, internrt bağlantısı gerekiyor