M.a.m.e. XM Arşivi

24 gblıuk arsıv bendede var ama emulator sıgned yok

Yalnız şöyle bir durum var. İstediğiniz kadar arşiv olsun. MAME'nin cep sürümü olan MAME XM'de çalışabilmesi için romların "Mame 0.37b7" formatında olması gerekiyor.
 

keys1903

Üye
dogrudur kardes emuyu bulsam gerısınıde buluruz
 
dogrudur kardes emuyu bulsam gerısınıde buluruz

Neden emülatörün signed halini bulacağım diye uğraşıyorsun ki?
Telefonunu hackle olsun bitsin. Forumda hackleme yöntemleri var.

Emülatörün resmi indirme adresi ise zaten belli:

 

CanKartaL

Emekli Yönetici
bi deneyelim bakalım teşekkürler umarım kasmaz
 

e_smile

Üye
kardeş allah rızası için bomberman linkini yenile bide şu emulator unsigned mı ?
 

e_smile

Üye
nası hacklenio telefon linkini verir misin bi
 
Yeni oyunları ekledim arkadaşlar.
Konunun 2. sayfasına geçerek ulaşabilirsiniz.
Fırsat buldukça güncelleyerek eklemeye devam edeceğim.
Sayfaya buradan da ulaşabilirsiniz.

M.a.m.e. XM Arşivi - Sayfa 2
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
Ben uyumlu olan 2000'in üzerinde rom indirdim. Yoğun çalıştığım için inceleme fırsatım olmadı.
İnceledikçe bu başlık altına (2.sayfaya) görselleriyle birlikte ekleyeceğim.

romlar zip formatında fakat bu emulator farklı bir format istiyor
bu verilen romlar sanırım pc emulatorlerindeki romlar
 
romlar zip formatında fakat bu emulator farklı bir format istiyor
bu verilen romlar sanırım pc emulatorlerindeki romlar

Yok bu emülatörün romları da zip formatında. (Sadece PC'dekine göre romların uyum sürümü farklı)
Konunun 2. sayfasında benim eklediğim oyunlara ve altında eklediğim emülatör linki ile ayarlara bakarsan yardımı dokunacaktır.
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
sites.google.com üzerinden verdiğin emülator linki çalışsa indireceğim ama siteye bağlanamıyorum :S
elinde emulator varsa onu da upload edebilirsen sevinirim
 

keys1903

Üye
link saglam sımdi ındırdım dene bir
 
sites.google.com üzerinden verdiğin emülator linki çalışsa indireceğim ama siteye bağlanamıyorum :S
elinde emulator varsa onu da upload edebilirsen sevinirim

Link çalışıyor aslında ama ben yine de upload ettim.
Aşağıdaki linkten emülatörü indirebilirsin.


 
teşekürler


burada link vermek yasak olduğundan iphone çekilişli site isteyen pm atsın günceldir
 

Heil__

Üye
Arkadaşlar telefonum E7, ayarlarını yapıp klavye ile oynayabiliyorum tek sıkıntı var, ekran yatay oluyo ama ters tarafa yatay oluyo, ben de telefonu ters tutarak oynuyorum yine de çok zevkli çözemedim daha..
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
Arkadaşlar telefonum E7, ayarlarını yapıp klavye ile oynayabiliyorum tek sıkıntı var, ekran yatay oluyo ama ters tarafa yatay oluyo, ben de telefonu ters tutarak oynuyorum yine de çok zevkli çözemedim daha..

Beğenmeniz güzel.Konuyu ben açtım ama hiç denemedim