lutfen yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
lutfen yardim
herkese merhaba arkadaslar ben kendi telefon modelime gt racing hd oyununu yukluyorum oyunun ikonu gozukmuyor ve oyun acilacakmis gibi yapiyo ama acmiyo acaba bunun sebebini bilen varmi? Varsa lutfen yardim edin?
 


Oğuzhan

Oğuzhan

Üye
ram yetmiyodur açılsa bile çok kasar oyun
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
ram yetmiyorsa neden benim telefonun modunda cikarsinlarki?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
ramle alakası yok. Oyun s60v5 ıle uyumlu degıldır ve 5800 da 3d hızlandırıcı olmadıgı için zaten o iş olmazz :oke:
 
orxan_92

orxan_92

Üye
    Konu Sahibi
ya bu 3d hizlandiricini sonradan kurmak olmuyomu telefona proqrami falan yokmu bunun?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt