lld3n12ll
Üye
Lütfen Yardım :( Samsung Star WİFİS5233W
Arkadaşlar samsung star cep telefonumda mesajlara girdiğimde bu telefon ilk açıldığında mesajlar yüklendiği için girmediğinde karşımıza çıkan şu başlatılıyor... yazısı çıkıyor ama açılmıyor. Ne mesaj geliyor nede mesaj bölümü açılıyor... Lütfenn yardımcı olun bana... =( Kardeşimin hattını telefona taktığımda yada hattımı çıkardığımdada aynı hatayı veriyor. Ne yapmalıyımm...?
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar hiç bir bilginiz yokmu ? :S
Flood amaçlı yazmıyorum Sadece Konu Uplansın Ve Görünsün diye yapıyorum:S
--------------- Ekleme ---------------
Arkadaşlar hiç bir bilginiz yokmu ? :S
Flood amaçlı yazmıyorum Sadece Konu Uplansın Ve Görünsün diye yapıyorum:S
