gucciand
Üye
-
Konu Sahibi
-
iPhone 4S'in ekranı bi iki yıl sonra çok küçük kalır. 3 yıl sonra günümüz 3GS'inden farkı kalmaz.
Galaxy SIII daha yeni, 3 yıl iş görür XDA sağolsun
Tabi ki Galaxy S3 Kardeşim..Tartışmasız4S ile Galaxy S3 'ü karşılaştırmak zaten mantıksız geliyor bana..Almadan önce bende karşılaştırıyordum bu iki telefonu ama sonradan anladım ki saçmalıkmış..He orda Htc One X veya İphone 5 olsa tamam diyeceğim de bu iki telefon arasında kaldıysan kesinlikle S3 yani
Bende Galaxy SIII tarafındayım ama aklımda birkaç soru işareti var .
Acaba 3-4 yıl kullanılabilirmi ?
Birkaç yerde gördüm bir süre sonra menüye geç giriyor , rehbere hemen giriyor ama kişiler geç yükleniyor böyle şeyler okudum o yüzden sizin gibi bilen ve kullanmış arkadaşlara danışmak istedim
s3 onex den iyi bu arada
Bende Galaxy SIII tarafındayım ama aklımda birkaç soru işareti var .
Acaba 3-4 yıl kullanılabilirmi ?
Birkaç yerde gördüm bir süre sonra menüye geç giriyor , rehbere hemen giriyor ama kişiler geç yükleniyor böyle şeyler okudum o yüzden sizin gibi bilen ve kullanmış arkadaşlara danışmak istedim
Yok ben sıkılmam kolay kolay çünkü hem telefon hem pc diyebiliriz artık şimdiki akıllı telefonlara çünkü çok geliştirildi telefonlar hemen hemen yok yok diyebiliyoruz . Jellybean güncellemesiyle o sorun giderildiyse çok iyi
Htc One X' gelince HTC'nin sadece Sensation XL telefonu hoşuma gidiyor diğerlerine ısınamadım ve ben sadece Galaxy SIII ve I-phone 4S arasında kaldım .
Ekran büyüklüğüne gelince ben zaten ekranı büyük kaba telefonlar seviyorum .
güncelleme ile sorun kalmaz. Kalsa dahi, ki zannetmiyorum, Custom ROMlarla halledilir.
O zaman kesinlikle S3 al kardeşim..Telefonu eline alınca bidaha bırakasın gelmeyecek zaten çok memnun kalırsın
- - - Eklendi - - -
Güncellemeyle rehberdeki yavaşlama çözülmüş zaten..Onun dışında bi problemi yoktu telefonun..Ram olayı falan düzelmiş..Telefon hızlanmış.. duyduklarım bunlar ben henüz güncelleyemedim
Ne yönden iyiymiş acaba ?s3 onex den iyi bu arada
Kardeşim iki cihazda seni 3-4 yıl götürür ama madem büyük ekran seviyorsun galaxy s3 daha mantıklı hem daha ucuz 4s den ama one x i hemen eleme,bir arkadaşda beyazı var elde o kadar güzel duruyorki anlatamam,s3 ün de one x den falan iyi olduğu yok ayrıca malzeme kalitesi olarak one x daha sağlam,s3 gerek hafifliği gerek malzemesiyle eline aldığında bi zayıflık hissi veriyor.
Htc One X güzel telefon kötü demiyorum ve elemiyorum ama aklımda o telefon yok kardeşim o yüzden ben onu istemiyorum dedim . Alacağım telefon sanırım SIII
Htc One X güzel telefon kötü demiyorum ve elemiyorum ama aklımda o telefon yok kardeşim o yüzden ben onu istemiyorum dedim . Alacağım telefon sanırım SIII
İsabet olur kardeşim on numara karar olur yani
şimdiden hayırlı olsun o zaman
4S'e göre S3'ü tercih ederimgeliştirilebilen özgür bir cihaz s3 geliştirme işlerine girince telefonumu dahada sevmeye başladım ip5 almak istiyordum vazgeçtim o derece XDA sağolsun desteğimiz biraz zor kesilir halan daha galaxy s'lere bile XDA'dan destek var inanmıyorsan Ali ve İsmail'e sorabilirsin
- - - Eklendi - - -
one x'i boşver one x+'ya bak istersen ama s3 bence bazı nedenlerden dolayı daha iyi
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?