AllForTurkey
Üye
Lütfen Yardım! Batarya & Uyg. Kapanması!
merhaba arkadaşlar.aranızda yeniyim.hemen derdime geçiyorum.
nokia 6600 kullanıyorum.arkadaşımdan almıştım telefon bitik bir haldeydi.neyse 35ytl verdim yaptırdım.
telefoncu dediki 14 saat kapalı şarj edeceksin dedi.ettim fakat biara açtım bi baktım mesajlara felan sonra tekrar kapattım.şarjım çok az gidiyor 1-5 saat.daha fazla gitmiyor.gittim sordum bi 14 saat daha et dedi.bu sefer tam olarak ettim.yine aynı.işin ilginç yanıysa sorun bataryadan dicem ama 4 tane farklı farklı batarya denedim telefonda hepsi aynı gidiyor.
gittim durumu anlattım.virüs bulasmıs dedi.format attı herşeye.yine aynı gidiyor batarya.neden oluyor anlamadım birtürlü.en fazla giden batarya kullanmadıgım halde 5 saat gitti.lütfen bana yardımcı olun arkadaşlar lütfen.
birde telefonda sürekli şu 2 hatayı veriyor
uyg. kapandı nclist
uyg. kapandı main
bunlar neden oluyor nasıl düzelticem yardımcı olurmusunuz lütfen sorunlarıma.şimdiden çok teşekkürler cevaplarınızı bekliyorum
nokia 6600 kullanıyorum.arkadaşımdan almıştım telefon bitik bir haldeydi.neyse 35ytl verdim yaptırdım.
telefoncu dediki 14 saat kapalı şarj edeceksin dedi.ettim fakat biara açtım bi baktım mesajlara felan sonra tekrar kapattım.şarjım çok az gidiyor 1-5 saat.daha fazla gitmiyor.gittim sordum bi 14 saat daha et dedi.bu sefer tam olarak ettim.yine aynı.işin ilginç yanıysa sorun bataryadan dicem ama 4 tane farklı farklı batarya denedim telefonda hepsi aynı gidiyor.
gittim durumu anlattım.virüs bulasmıs dedi.format attı herşeye.yine aynı gidiyor batarya.neden oluyor anlamadım birtürlü.en fazla giden batarya kullanmadıgım halde 5 saat gitti.lütfen bana yardımcı olun arkadaşlar lütfen.
birde telefonda sürekli şu 2 hatayı veriyor
uyg. kapandı nclist
uyg. kapandı main
bunlar neden oluyor nasıl düzelticem yardımcı olurmusunuz lütfen sorunlarıma.şimdiden çok teşekkürler cevaplarınızı bekliyorum

