lütfen yardııııım ! ekran alıntısı hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

nihatözdemir

Üye
    Konu Sahibi
lütfen yardııııım ! ekran alıntısı hakkında
Arkadaşlar kafayı yemek üzereyim. Android 2.1 kulşanıyorum. Ekrandan görüntü alamıyorum. Rootbgerektiriyor bütün uygulamalar. Bunun başka bir yolu yok mu? Çok araltırdım hiçbi yerde yok yardım eden olursa çok sevinirim
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
geri tuşuna basılı tut sonra home tuşuna bas 2.2 de böle
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt