bende lg nın optimus black ya da optimus me telefonlarını tavsiye ederim. eğer para konusunda daha rahatsan black kesınlıkle edinilmesi gereken bir telefon...
Smartphone almak istiyorsan Lg optimus Me,optimus black yada htc yı onerırım sana.. ama tasarım uygulama ve fiyat uygunlugu olarak Lg bır adım onde.. lınkten bakabılırsın..
Aramızda halen daha nokıa diyenler var symbian 3 ün neyini iyi buluyorlarsa telefonda mesaj yazarken nette gezerken bekleme ekranlarında uygulamalarda multitouch la symbian uyuşmamasından kaynaklanan çok feci sorunlar var...İstersen dh n8 c7 e7 incelemelere bakabilirsin