Lütfen bir bakın. AAAL vs. AGAL

Sizce Hangi Lise Daha İyidir?

  • Ankara Gazi Anadolu Lisesi (AGAL)

    Kullanılan: 6 50.0%
  • Ankara Atatürk Anadolu Lisesi (AAAL)

    Kullanılan: 6 50.0%

  • Kullanılan toplam oy
    12
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen bir bakın. AAAL vs. AGAL
Bu sene 8. sınıftan mezun oldum. Tercihler geldi gelecek. Ama hala karar veremedim. Ankara Atatürk Anadolu Lisesi mi yoksa Ankara Gazi Anadolu Lisesi mi? Deneyimli abilerimden yardım bekliyorum
 
Nerde okuyacana sen karar vermelisin. Orda biz değil sen eğitim göreceksin. Öylesine ankete katıldım adı güzel geldi.
 

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
Nerde okuyacana sen karar vermelisin. Orda biz değil sen eğitim göreceksin. Öylesine ankete katıldım adı güzel geldi.

her kafadan ayrı ses çıkıyor kimi gazi daha iyi derken kimi atatürk diyor
sanırım ben gaziyi tercih edeceğim ama etrafımdai herkes (arkadaşlarım hariç) atatürkü öneriyor
belki aramızda eğitimci vardır tecrübelidir diye sordum
 

-Emre

Üye
Ben Gediz Fen Düşünüyom olursa olmazsa uşak anadolu öğretemen
 
hangisi evine daha yakınsa onu tercih et.ulaşım sorunun olmaz.zaten bir lisenin egitimi kadar ögrenci de önemlidir.hem e okuldan baktıgıma göre biri 382 biri 476 ile almış.gazi daha iyi gibi duruyor.
 

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
hangisi evine daha yakınsa onu tercih et.ulaşım sorunun olmaz.zaten bir lisenin egitimi kadar ögrenci de önemlidir.hem e okuldan baktıgıma göre biri 382 biri 476 ile almış.gazi daha iyi gibi duruyor.

ankarada 2 tane atatürk anadolu var

Benim dediğim liselerin puanları;

Gazi: 478
Atatürk: 482

ayrıca ikisi de bana uzak birbirlerinin yakınındalar okullar


----------Eklendi @ 17:58:42 ---------- Yazıldı @ 17:58:01 ----------

Gediz fen yeni açıldı da ondan puanı düşük ama lise süper yatılıda en fazla 2 kişilik odalar var hem de odaları geniş

yatılıysa benden uzak olsun
 

Uruloki

Üye
birde mangdaşire puanları yazmış gerçi bunların arasında sıralama farkı var sonuçların gelince orda sırlamana bak ve yüksek olan hangisiyse onu tercih et yani puanın önemi yok aslında çünkü sıralamada diyelim ilk 10bini almış bir lise ilk 30bini almış bir liseden hayli iyidir ki mangdaşire yazmış olduğu puanlara göre ise bayağı bir sıralama farkı var aralarında

----------Eklendi @ 18:02:29 ---------- Yazıldı @ 18:00:17 ----------

o zaman atatürkü tutturabiliyorsan onu seç derim
 
o zaman atatürk derdim.4 puan bile çok önemli.ben geçen yıl hiç çalışmamıştım ortalama 374 aldım.izmirdeki anadolu liselerinin puanları da 376 ile başlıyordu.2-2.5 puanla anadlu lisesini kaçırdım.birde üstüne üstlük 369 alan arkadaşım son tercihlerde(okullar açıldıgının ilk haftasında bile tercih vardı)anadolu lisesine girdi.yani tercihlere çok dikkat etmek gerekiyor.
 

Uruloki

Üye
evet mangdaşire geçmiş olsun gerçekten aşırı fark ediyor bu anadolu olayı kalite bariz belli geçmiş olsun demek düşüyor bize anca
 

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
Terichlerde ilk tercihte yerleşmeye mi çalışmalıyım yoksa beklemeli miyim peki?
 

Utku

Üye
sınavınız belli oldu mu ki?
 
Terichlerde ilk tercihte yerleşmeye mi çalışmalıyım yoksa beklemeli miyim peki?
ilk tercihte yerleşmeye bak.eger yerleşirsen ikinci tercihi de yap.merak etme ilk tercihte tutan yere kayıt yaptırırsan ikinci tercihte bi yer tutmazsa oraya girebilirsin.eger ikinci tercihte bi yere yerleşirsen ikinci yere de yaptır kaydını.bu sefer ilk tercihlerde yapılan kayıt otomatik olarak siliniyor diye biliyorum ama bir araştırma yapmanı tavsiye ederim.umarım sizde de bizdeki gibi tercihleri arapsaçına döndürmezler.
 

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
Utku™;3582301' Alıntı:
sınavınız belli oldu mu ki?

Bugünü saymayalım 1 gün kaldı.


----------Eklendi @ 20:27:32 ---------- Yazıldı @ 20:26:39 ----------


Zaten kağıtlar okula gelicek biz de gidip alıcaz sanırım. O zaman öğretmenlerime de danışırım.
 

'Patron

Üye
KArdeşim tabiki Atatürk Anadolu yav. Ankaranın eniyi okulu sayılır bence. sezenlerdekini diyosun dimi.
 

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
KArdeşim tabiki Atatürk Anadolu yav. Ankaranın eniyi okulu sayılır bence. sezenlerdekini diyosun dimi.

Evet en iyi anadolu lisesi. Ankara Fen Lisesiyle filan yarışır diyolar ama Gazi'nin Atatürk'ten daha iyi sayısal eğitimi (sayısalcıyım da ben), binasının daha iyi olduğunu, imkanlarının daha iyi olduğunu söyleyenler de var abi.
 

qirL1903

Üye
Okullar hakkında bir bilgim yok ama puan olarak alttaki daha yüksek olduğuna göre kalitesi eğitimi daha iyidir ankette Ankara Atatürk Anadolu Lisesi diyorum
 

bthn_997

Üye
    Konu Sahibi
İlginize teşekkür ediyorum bir sorun çıkmazsa Gazi'ye gideceğim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...