Haber Lütfen bir bakarmısınız ciddi derecede madurum

Sponsorlu Bağlantılar

b.k

b.k

Üye
    Konu Sahibi
Lütfen bir bakarmısınız ciddi derecede madurum
Avea woops'dan sınırsız ikili paketi satın almıştım ve paketin kullanım süresi gece bitti, daha sonra hattıma 12 tl tl yükleyip paketin yenilenmesini bekledim ki hemen yükler yüklemez hattımdan 10 tl kesildi ve paketiniz yenilenmiştir dedi, bende bir heves hemen mesaj atayım dedim ve hattımdan tl düştü, dedim sanırım daha aktif olmamıştır bekliğim biraz yarım saat sonra bir mesaj daha attım seçtiğim numaraya ve yine tl gitti, sinirlendim ve gece avea desteğe mailler bildirimler attım dönen yok hala, sabah bu saat oldu yine mesaj attım seçtiğim numaraya yine hattımdan tl düştü, yani demem o ki paketi yeniledim diye mesaj geliyor ve hattımdan 10 tl kesiliyor ve paket yenilenmiyor ben bunu dolandırıcılık olarak tanımlarım, 10 tl yimi büyütüyorsun demeyin arkadaşlar paranın küçüğü büyüğü olmaz ben bu şekilde madur oldum, hattımda şuan hiç tl kalmadı, ben aveayı mahkemeye versem maddi manevi kazanırmıyım ?
 


Invoke

Invoke

Üye
Avea'yı arayıp söyle.
 
esokmen

esokmen

Üye
Care musteri hizmetleri
 
messevim

messevim

Üye
Avea woops'dan sınırsız ikili paketi satın almıştım ve paketin kullanım süresi gece bitti, daha sonra hattıma 12 tl tl yükleyip paketin yenilenmesini bekledim ki hemen yükler yüklemez hattımdan 10 tl kesildi ve paketiniz yenilenmiştir dedi, bende bir heves hemen mesaj atayım dedim ve hattımdan tl düştü, dedim sanırım daha aktif olmamıştır bekliğim biraz yarım saat sonra bir mesaj daha attım seçtiğim numaraya ve yine tl gitti, sinirlendim ve gece avea desteğe mailler bildirimler attım dönen yok hala, sabah bu saat oldu yine mesaj attım seçtiğim numaraya yine hattımdan tl düştü, yani demem o ki paketi yeniledim diye mesaj geliyor ve hattımdan 10 tl kesiliyor ve paket yenilenmiyor ben bunu dolandırıcılık olarak tanımlarım, 10 tl yimi büyütüyorsun demeyin arkadaşlar paranın küçüğü büyüğü olmaz ben bu şekilde madur oldum, hattımda şuan hiç tl kalmadı, ben aveayı mahkemeye versem maddi manevi kazanırmıyım ?
Mahkemeye ödeyeceğin ücretler ile kazanacağın meblağ başa baş olur.. oda kazanırsan tabii...
 
  • Beğen
Tepkiler: Burak Altun
Invoke

Invoke

Üye
Sana 10 lira verir, gönderirler. :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Avea'yı ara onlar düzeltirler
 
Dexter Morgan

Dexter Morgan

Üye
Müşteri Hizmetlerini ara

Nokia 3310 ile gönderildi.
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Dava 2 yıl sürer. Ayrıca bu adamlar ilerde böyle bir sorun çıkar diye önceden önlemini alıyorlar. Ben hangi operatör olursa olsun para çektirmeyen adam görmedim. Mutlaka bir yerlerden gidiyor. Mesela internet hakkım vardı. 1 ay olmuş süresi bitmiş. Ben bilmiyordum. Yine internete girdim. Para çekti. Para çektikten sonra "internet hakkınız bitmiştir" diye mesaj geliyor. Yani diyeceğim o dur ki ; senin benim kişi belki binlerce belki milyonlarca kişi var. Şuanda sinirli olduğun için dava falan diyorsun. Mutlaka cevap vereceklerdir. Üzme kendini. Ben takmıyorum.
 
b.k

b.k

Üye
    Konu Sahibi
Müşteri hizmetlerini aradım ama bana daha öncede böyle sorunlar olduğunu söyledi bekliyceksiniz dedi
 
Burak Altun

Burak Altun

Üye
Bekle o zaman. Ben de internette bir yerden bi ürün aldım. 3 kere yanlış geldi. Müşteri hizmetleri ile biraz ciddi konuştum. Bu sefer ürün yanında hediye ile geldi. Dediğim gibi nasıl konuşma yapacağını bilirsen düzelir.
 
Uhops

Uhops

Üye
Hangi paket bu?
 


Üst Alt