balpinar
Üye
Lütfen bi bakınız yardım!!
arkadslar lutfen yardım edermısınızz .. n95 hacklemek ıstedım ' y sürücüsü ıle telı hackleme yontemı' ıle telefonu hacklemek ıstedım y surucusune installerexe yı attım ve sonrasında telım hıc program almıyor dosya bozuk dıyor x-plore ve benzerı hıc bı program almıoyr sımdı bn o ınstallexe yı 'Y' surucusnden nasl sılcem sılersm sorun duzelr ama nasl lutfen yardım ednız::S:S telefonumu kullanamıyorum arkdslar yardımlrınızı beklıyorum ... uzun zamndır kulllanamıyorum telımı bu yuzden:S:S
