legend5858
Üye
-
Konu Sahibi
-
300 TL yi geçmicek sekildeKaç paraya kadar yükseltme yapacaksın ?
tşkler kardeşen az 1 cb ram ve 1 cb ekran kartı olursa gayet güzel kullanırsın arkadasm
ama benim ram ddr fiyatları pahalı oluyor diye biliyorumm senni pcnni ki ddr2 oalbilir300 tl bunları fazlasıyla alırsın bir cb rram bn geçen gün sormuştum 50 tl ekran kartıda bu fiyatrlardadır
tmm yazdım xp sp 2 kullanıyorumeğer vista kullanıyorsanda bu sorunu yasayabilirsin sistem özelliklerini yazarsan daha iyi olurdu
anakartın modelini bilmiyorum ama asus oldugunu biliyorumAlır ama arkadaşın sistem eski acaba eski sistem anakart alacağı yeni parçaları destekleyecek mi anakartıni yazarmisin ?
işemci eski olduğu için ddr 2 desteklemiyor sadece ddr destekliyor... yardımların için tşk ederimHimm ddr2 destekliyomu acaba bence bir bilgisayarciya git uyumlu ekran kartlarını falan bak 300e işlemciyi anakartı erkan kartını ve ram i değiştirebilirsin
saol arkadasım seninde yardımların iin tşk ederimarkadaşım EVEREST programıyla sistemin bütün özelliklerine ulaşabilirsin
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?