Lütfen bakarmısınız?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Lütfen bakarmısınız?
İkiside android işletim sistemine sahip olan Sony Ericsson Xperia Arc S ve Samsung Galaxy s2 .

Arkadaşlar sizden cevabını öğrenmek istediğim soru tam olarak şöyle ;

Ben Symbian işletim sistemine sahip nokia x6 kullanıyorum ve androide geçiceğim alıcağım telefonun markası Xperia arc s.
Merak ettiğimde şu;Samsung Galaxy s2 ve Samsung Galaxy note de oynayabildiğimiz android oyunlarını Sony Ericsson Xperia Arc S de Oynayabilirmiyim? Böyle birşey mümkünmüdür?

Yorum yapan, yapmayan herkeze teşekkür ederim.
İyi forumlar ...
 
    Konu Sahibi
Yardımsever kimse yokmu ?
 
    Konu Sahibi
31 Kişi Bakmış Yardım edicek kimse yokmuu ?
 
evet oynayabilirsin.

---------- Eklendi @ 21:13:04 ---------- Yazıldı @ 21:12:08 ----------

ancak GPU'ları farklı, indirirken dikkat etmen lazım. Sorun olursa ben yardımcı olurum
 

KayraBey

Üye
Pondusss ' ninde dediği gibi telefonuna uygun olanını indireceksin.Muhtemelen şu an için açamayacağın yok gibi...
 
    Konu Sahibi
Xperia arc s 'i yakında alacağım ve heycanlanıyorum

Gta 3 ü falan rahatlıkla oynayabilirim demi arc s 'de,
Pondus şimdiden tşkrler
 

furkey

Üye
bence direk xperia s al. Biraz daha para verirsin ama çok kral bir cihaz sahibi olursun Zaten hatırladığım kadarıyla 1600 a kadar bütçen vardı?
 

aydnzara

Üye
kardes bende symbiandan geldim galaxy s2 hangi oyunu atıyorsam nerdeyse hepsini kasmadan çalıstırıyor
 

KayraBey

Üye
Geçin kardeşim androide pişman olmazsınız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...