mcc.twx
Üye
lütfen acil yardım hafıza kartı!!!
maxicep ailesi lütfen yardım edin
dün telefona(5800) soft fotmat attım telefon kapanıp açıldı ve hafıza kartı şifre istemeye başladı kartta şifre felan yoktu belki koydum ama aklıma gelmiyordur diye koyabilecegim bi sürü şifre denedim olmadı hiç birini kabul etmiyor biçimlendirmek istemiyorum çünkü kartın içindeki dosyaların hepsi bana lazım(8gb kartın 600mb ı boştu) lütfen bunun formatlamadan bi çözümü varsa yardım edin yada hala garantisi var servise götürsem böyle bi sorunu çözerlermi? lütfen acil yardım

dün telefona(5800) soft fotmat attım telefon kapanıp açıldı ve hafıza kartı şifre istemeye başladı kartta şifre felan yoktu belki koydum ama aklıma gelmiyordur diye koyabilecegim bi sürü şifre denedim olmadı hiç birini kabul etmiyor biçimlendirmek istemiyorum çünkü kartın içindeki dosyaların hepsi bana lazım(8gb kartın 600mb ı boştu) lütfen bunun formatlamadan bi çözümü varsa yardım edin yada hala garantisi var servise götürsem böyle bi sorunu çözerlermi? lütfen acil yardım

