LÜTFEN 5800 XM Telefonuma ACİL YARDIIIM!!!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
burika_55

burika_55

Üye
    Konu Sahibi
LÜTFEN 5800 XM Telefonuma ACİL YARDIIIM!!!!!!
Arkadaşlar telefonuma opera mobile kurdum.Gayet güzel internete bağlanıyodum.Ancak V.50 güncellemesi yapınca sayfaları normal kendi tarayıcısı gibi(mobil görünümde) açmaya başladı.Bu durumu nasıl düzeltebilirim?????
 


hllsvrn

hllsvrn

Üye
Arkadaşlar telefonuma opera mobile kurdum.Gayet güzel internete bağlanıyodum.Ancak V.50 güncellemesi yapınca sayfaları normal kendi tarayıcısı gibi(mobil görünümde) açmaya başladı.Bu durumu nasıl düzeltebilirim?????

v50 derken .. ? Kardeşim şu an kullanılan en güncel sürüm " V52.007 'dir .. "

Sorununa gelince yeni güncelleme yaptıysan Operayı telefon Hafızasına kurdun sanırsam bir bak bakaLım
Ayarlar > Uygulama ayarlarında .. Varsa sil yeniden indir yeniden kur
Yoksa en baştan kur sorun düzelecektir!
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Ayarlar/Cep görünümü*Kapalı
Olamassa 2. alternatif sayfanın url bölümünde m Veya mobile'i www veya touch şeklinde değiştir
Örneğin facebook'a girdiğinde cepten girdiğin için m.facebook.com diye girecektir sen onu veya touch.facebook.com diye değiştir.
Oda olmassa kaldır s60v5 bölümünden opera mobile beta 10.1'i indir kur.
 
burika_55

burika_55

Üye
    Konu Sahibi
Söylediklerinizin hepsini daha önce denedim ama olmadı.
 
hllsvrn

hllsvrn

Üye
Söylediklerinizin hepsini daha önce denedim ama olmadı.

Benim dediğimi kaale aldın mı ..? .) Kardeşim Uygulama ayalarına git.. Ayarlardan varsa kaLdır operayı..
Ve yeniden yükle Nereden indireceksin OVİ STORE'dan..
Yani demek istediğim Tekrardan kuruver.. Yada.. Sen v50 felan dedin? Şu an ki en son sürüm v52.007 dir..)
 
burika_55

burika_55

Üye
    Konu Sahibi
Ayarlar/Cep görünümü*Kapalı
Olamassa 2. alternatif sayfanın url bölümünde m Veya mobile'i www veya touch şeklinde değiştir
Örneğin facebook'a girdiğinde cepten girdiğin için m.facebook.com diye girecektir sen onu veya touch.facebook.com diye değiştir.
Oda olmassa kaldır s60v5 bölümünden opera mobile beta 10.1'i indir kur.
bir de bunu deneyelim..

--------------- Ekleme ---------------

Benim dediğimi kaale aldın mı ..? .) Kardeşim Uygulama ayalarına git.. Ayarlardan varsa kaLdır operayı..
Ve yeniden yükle Nereden indireceksin OVİ STORE'dan..
Yani demek istediğim Tekrardan kuruver.. Yada.. Sen v50 felan dedin? Şu an ki en son sürüm v52.007 dir..)
benim telefonun sürümü v.50

--------------- Ekleme ---------------

Benim dediğimi kaale aldın mı ..? .) Kardeşim Uygulama ayalarına git.. Ayarlardan varsa kaLdır operayı..
Ve yeniden yükle Nereden indireceksin OVİ STORE'dan..
Yani demek istediğim Tekrardan kuruver.. Yada.. Sen v50 felan dedin? Şu an ki en son sürüm v52.007 dir..)
Yok kardeş böylede olmuyo ne yapacağımı şaşırdım artık.Ne yapsam olmuyo.en son çare olarak telefona format atacaz herhalde.:hmmm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt