Lumiayı Kapatmaya Korkuyorum

Sponsorlu Bağlantılar

  • 2 Ekim 2013
  • 537 Okunma
  • 6 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. 2 Ekim 2013 #1
    Sponsorlu Bağlantılar

    Arkadaşlar lütfen yardım edin lumia 925'i kapatmaya korkuyorum forumdaki konuları okudum kapattım daha açılmadı filan diyolar kapatmalımıyım sizce :/
    ---
    Yardım lütfen
     


    Yazan: bsavr

    Sponsorlu Bağlantılar
  2. 2 Ekim 2013 #2

    skynet

    skynet

    Öyle şey olur mu yaa :blink:
     
  3. 2 Ekim 2013 #3

    bsavr

    bsavr
    aynen hocamda bilmiyorum hep okuyorum reset attım sıfırladım daha açılmadı filan diyolar
     
  4. 2 Ekim 2013 #4

    HackerEdit53

    HackerEdit53
    Öyle bir durum olmaz.Onlar arkadaşların başına gelmiştir.Eğer benzer bir sorun çıkarsa,yetkili servis zaten ilgilenecektir. :)
     
  5. 2 Ekim 2013 #5

    Pikkaccu

    Pikkaccu
    Şu konuları merak ettim link atsana ?
     
  6. 2 Ekim 2013 #6

    BelaMonte

    BelaMonte
    Sen korkma telefonu kesinlikle %100 de iken sıfırlamaya çalış yoksa şarj bitene kadar döner o çarklar.eğer yinede olursa şarj bittikten sonra açılır
     
  7. 3 Ekim 2013 #7

    papakudioflu

    papakudioflu
    bir kaç cihazda karşılaşılan sorun tüm cihazlarda var olarak kabul edilemez. Kaldı ki telefonu kapatmayla ilişkisi nedir çözemedim. O sorun bazı arkadaşlarımızda sıfırlama yaparken oluşmuştu. O da zaten kendiliğinden düzeliyor. :locked2:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/07/2019 - 19:30