LUMIA Pusher Mağazada! Üstelik Ücretsiz!

Sponsorlu Bağlantılar

bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
LUMIA Pusher Mağazada! Üstelik Ücretsiz!
,



Pek çoğumuz Nokia'nın Ses, Ekran+Dokunma, Şebeke+ vb sistem güncellemelerini yüklemek için farklı yöntemler kullanıyoruz.

Artık "Lumia Pusher" uygulamasıyla söz konusu güncellemeleri tek bir yerden, tek tıklamayla kontrol edebilecek ve güncellemeleri kolayca yapabileceğiz.

Geçtiğimiz hafta mağazaya eklenen uygulama ücretsiz olarak indirmeye açılmış durumda.

Yalnız ben yüklediğimde dili Rusça olarak geldi nedense :)

 
  • Beğen
Tepkiler: nanotex, PureFood ve Web Designer


kaygisiz43

kaygisiz43

Üye
Teşekkür ederim :)
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
güncelleme oldugunu da haber verseydi iyiydi.
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
güncelleme oldugunu da haber verseydi iyiydi.

Belki ileriki sürümlerde o özelliği de ekler.
Yalnız eleman uygulamayı mağazaya ekledikten sonra ilk güncellemede ingilizce dilini kaldırmış galiba yanlışlıkla :)
Ekran görüntülerinde İngilizce görünmesine rağmen Rusça olarak geliyor sadece, değiştirme ayarı da göremedim ben :hmmm
Neyse önümüzdeki günlerde yeni bir güncelleme ile düzenleme yapar sanırım.
 
umutgidik

umutgidik

Üye
Tek Tek QR barkodu okutmak yerine burdan güncelleme yapabileceğiz. Gayet güzel
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
Teşekkürler abi :)

Keşke push özelliği de olsa toast bildirimlerle gelse süper olurdu :)
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler abi :)

Keşke push özelliği de olsa toast bildirimlerle gelse süper olurdu :)

Geliştiricinin iletişim bilgilerini bulsam irtibat kurup Türkçeleştirmesini sağlarım ama bulamadım hiçbir yerde. :hmmm
Ayrıca sizlerin talep ettiği güncelleme bildirimleri ve live tile yada toast bildirimlerini de iletirim.
 
  • Beğen
Tepkiler: ardacumhur
PureFood

PureFood

Üye
Teşekkürler tam istediğim şey.
 
Web Designer

Web Designer

Üye
Teşekkürler abi :)
 
teAtalay

teAtalay

Üye
WP 7 unutuldu galiba ya artık :) Ücretli uygulamalar ses getirseydi WP8 alırdım :)
 
  • Beğen
Tepkiler: bulutsuzgece
alical33

alical33

Üye
Babada Rusça geldi :)
 

silver920

Üye
merhabalar. bulutsuz gece size en kısa yoldan ulaşmaya çalıştım.Telefonum lumia 920. ekran tamamen kapalı,sizin diğer sayfalardaki önerilerinizi yaptım güç sesi+10 sn bekledim fakat hala kapalı. pc telefonu görüyor.Sizce ne yapabilirim. Teşekkürler.
 
serinaga

serinaga

Üye
Uygulamaya puan verip açıklamaya dil sorunun olduğunu belirtirse herkes, geliştirici dikkate alır sanırım ...
Paylaşım için teşekkürler Özgür ...
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
merhabalar. bulutsuz gece size en kısa yoldan ulaşmaya çalıştım.Telefonum lumia 920. ekran tamamen kapalı,sizin diğer sayfalardaki önerilerinizi yaptım güç sesi+10 sn bekledim fakat hala kapalı. pc telefonu görüyor.Sizce ne yapabilirim. Teşekkürler.

Eğer 2 butonlu soft reset işe yaramadıysa, hiçbir çözüm de bulamıyorsanız 3 butonlu hard reseti deneyin.

HARD RESET:

Ses Kısma, Kamera ve Güç tuşlarının üçüne aynı anda basın. Telefon titreyene kadar üçüne de basılı tutun, daha sonra telefon titrediğinde güç tuşundan parmağınızı çekerek diğer ikisine 5 saniye daha basılı tutmaya devam edin. [Bu format telefonunuzu fabrika ayarlarına döndürür.]

Önemli Not: Ancak Lumia telefonlar ilk çıktığında bu tip resetleme işleminden sonra çoğu zaman sorunsuz olsa da, bazen telefonların hiç açılmayıp servislik hale geldiği söyleniyordu. Güncellemelerden sonra bu tip sorunlarla karşılaşan oldu mu ya da bu durumu yaşayanların sorunu düzeldi mi bilmiyorum. O yüzden bunu son çare olarak düşünün. Herhangi bir problem oluştuğunda beni ve Maxicep'i sorumlu tutmayın. Öncelikle eğer şarjınız az ise bitmesini bekleyip yeteri kadar şarj ettikten sonra tekrar açmayı deneyin.
 
ardacumhur

ardacumhur

Üye
PC telefonu görüyorsa bence cihaz açık çalışıyor ama ekran görüntü vermeyi durdurmuş gibi geldi bana :hmmm
 
ferit.61

ferit.61

Üye
Çok teşekkürler paylaşım için.
Gerçekten lazım olan ve pratik bir uygulama. Rusça da olsa kabulümüzdür
 


Üst Alt