lumia hakkında yapılan eleştiriler

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
lumia hakkında yapılan eleştiriler
biraz kapatılan konuları inceledim ve genelde lumialar hakkında yapılan olumsuz eleştiriler yüzünden kapatılmışlar şimdi merak ettim konular var bunlar neden kapatılıyor özgürce olumlu yada olumsuz görüşlerimizi belirtemeyecek miyiz olumlu yazılınca sorun yok birisi olumsuz bir yönünü yazsa konu hemen kapatılıyor bırakın özgürce tartışalım ve çözüm yollarını bulalım.
 


Türe

Türe

Üye
Olumsuz yazilinca kapatılmasının sebebi genelde tartisma cikarmaya mumkun olmasi. Ben de bircok yorum yaptim. Yaptigim yorumlarin hiçbiri de silinmedi.
 
  • Beğen
Tepkiler: sinanozcan312
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
biraz kapatılan konuları inceledim ve genelde lumialar hakkında yapılan olumsuz eleştiriler yüzünden kapatılmışlar şimdi merak ettim konular var bunlar neden kapatılıyor özgürce olumlu yada olumsuz görüşlerimizi belirtemeyecek miyiz olumlu yazılınca sorun yok birisi olumsuz bir yönünü yazsa konu hemen kapatılıyor bırakın özgürce tartışalım ve çözüm yollarını bulalım.

Karalama, kasıt, tartışmaya tahrik ve hakarete varmadığı sürece tüm forum ve WP bölümü özgürce tartışmaya açıktır.

Sorun çoğu zaman şuradan kaynaklanıyor. Çeşitli sorunlarla karşılaşan kullanıcı, uğraşıp bu durumun içerisinden çıkamayınca "sorununu genelleyerek" başlıyor ağzına geleni saymaya.

Dikkat ederseniz açılan sorun başlıklarında elimizden geldiğince bilgilerimiz yada araştırdıklarımızdan öğrendiklerimiz kadarıyla herkese yardımcı olmaya çalışıyoruz. Çözülenlere [Çözüldü] şeklinde not düşüyoruz. Özellikle sorun yazılımsal ise herkes elinden geldiğince bilgisini paylaşmaya ve sorunun çözümüne destek olmaya çalışıyor.

Donanımsal ise; öncelikle kullanıcının cihazı kullanırken hata yaptığı bir nokta varsa tavsiyelerde bulunuyoruz.
Herşey normal olduğu halde donanımsal sıkıntılar varsa bir an önce teknik servise başvurmasını tavsiye ediyoruz.

Kapatılan konuların çoğu ya amacını aştığı için ya da bir süre sonra tartışmaya dönüştüğü için kapatılmıştır.
 
  • Beğen
Tepkiler: sinanozcan312
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
o zaman şöyle düşünüyor insan bilinçli olarak tartışmaya dönüştürülüyor kim hangi üye seviyesiz olarak birbirine laf atıyorsa o üye yasaklansa daha iyi değilmi
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Forumumuzun genel anlayışı; çok büyük kabahat olmadıkça insanları kolayca silip atmamaktan yana.
Bazı konular çok çabuk doyum noktasına ulaşıyor ve bir yerden sonra amacından uzaklaşıyor.
İşte o uzaklaştığı yerde insanların fikirleri giderek keskinleşiyor ve bu karşılıklı sataşmaya dönüşüyor.
Gerekli uyarıya rağmen uzadığı takdirde; insanların forum dışına itilmesi yerine öyle veya böyle amacını doldurmuş konunun kapatılması tercih ediliyor.

Sonuç olarak; birbirine sataşmaya dönüşmediği sürece özgürce herkes fikrini belirtebilir.
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
    Konu Sahibi
benim belirgin olarak batarya problemim var özelliklede bu konuda açılan konular nedense kapatıldı şimdi ekran görüntüleriniz diye konu açtım ve ordan ispatlamak istedim bu konuda bilgiye ihtiyacım var dün gece de sesimi duyurmaya çalıştım konuyu kapattınız (Lumia 920 Alıp da Beğenmeyip Satan Oldu mu Hiç? ) radrunner2635 sağ olsun yardımcı olmak yerine yazdıgımız sarz kelimesiyle alakal işi tartışmaya döktü ve konu kapatıldı
 
roadrunner2635

roadrunner2635

Üye
Hayda :D Nelere sebep olmuş şu düzeltme işim. Vay anasını. Bir şey yazmıyorum ben tamam. Ne yaparsan yap
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
eleştiri bir objenin gelişebilmesi ve kendini yenileyebilmesi için olmazsa olmazlardan biridir.Fakat eleştiri ile karalama&kötüleme birbiriyle karıştırılmamalı. Bu tarz konuların hoş olmayan tartışmalara sebep olduğu defaatle yaşandı ve bazı üyelerimiz bu yüzden ceza aldı. Windows Phone işletim sistemi ve bu sistemi kullanan telefonların hataları,eksikleri,kusur ve sorunlarının paylaşıldığı çözüm arandığı bir çok konuya forum kuralları çerçevesinde kaldıkları müddetçe izin verildi ve verilmeye de devam ediliyor. Aşağıdaki konu da buna en büyük örnektir.


http://www.maxicep.com/windows-phon...ve-sorunlari-burda-paylasalim-152-722974.html


Buna rağmen konulara yapılan yönetimsel işlemlerden hoşnut değilseniz ve aklınızda şüphe kalıyorsa yönetici eylemlerini de şikayet ederek üst yönetimin işlemi incelemesini isteyebilirsiniz.

Bunun dışında konunun daha fazla uzayıp forum ve bolum amacının dışına çıkmaması için konu:locked2:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt