cesurpolis61
Üye
lumia hakkında yapılan eleştiriler
biraz kapatılan konuları inceledim ve genelde lumialar hakkında yapılan olumsuz eleştiriler yüzünden kapatılmışlar şimdi merak ettim konular var bunlar neden kapatılıyor özgürce olumlu yada olumsuz görüşlerimizi belirtemeyecek miyiz olumlu yazılınca sorun yok birisi olumsuz bir yönünü yazsa konu hemen kapatılıyor bırakın özgürce tartışalım ve çözüm yollarını bulalım.
Nelere sebep olmuş şu düzeltme işim. Vay anasını. Bir şey yazmıyorum ben tamam. Ne yaparsan yap
