İpucu Lumia 920 Kamera

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 920 Kamera
selam arkadaşlar.
lumia 920'nin fotoğraf kalitesini seviyorum gel gör ki bilgisayara atınca fotoğrafı at çöpe gitsin şekline geliyor telefonda harika çıkıyor lcd tv'ye atıyorum uygulama ile ordada güzel gözüküyor ama pcde berbat iyice soğumaya başladım neden böyle ?
 

Ccihat67

Üye

Çözünürlüğü düşük ayarda mı çekiyosunuz ? Aynısı olmuştu fotoğraf makinesinde
 

sekajmer

Üye
aynı dert 925
black ile düzelmesini beklemekten başka çaremiz yok kardeşim
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
amber ile : beyaz dengesi , netleme falan düzeldi . black ile: inş herşeyi düzeltir.

valla sonra başka güncelleme müncelleme beklersek fotoğrafların düzelmesi için satarım lumiayı çevreme öven benim sorunları yaşıyan benim :S
Çözünürlük ayarını kendiniz ayarlayıp deneseniz ?

yahu cözünürlüğün neyini kendim ayarlıcam ? en yüksek çözünürlükte çekiyoruz zaten tutup 800x600 şeklinde çekmiyoruz ki.
 

sekajmer

Üye
valla sonra başka güncelleme müncelleme beklersek fotoğrafların düzelmesi için satarım lumiayı çevreme öven benim sorunları yaşıyan benim :S
sen = ben çünkü çok kişiye lumia aldırdım şikayet çok kamera konusunda son umut black onla da düzelmez ise başka lumia macerası olmayacak
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
sen = ben çünkü çok kişiye lumia aldırdım şikayet çok kamera konusunda son umut black onla da düzelmez ise başka lumia macerası olmayacak

black nsu'ya ocak sonu ota'ya şubat ortası düşer. offfff efeckt verip bulanıklı azaltmaya kalkıyoruz dahada berbat oluyor.
 

alical33

Üye
bende de durm tam tersi telde bakıyorum zoom yapınca kötü pcye atıyorum tam boyut yapıyorum okadar bi bozulma olmuyor
 

sekajmer

Üye
dış mekanlarda pek sorun yok yapay ışıkta pert
 

alical33

Üye
yapay ışıkta telefonu dik şekilde biyere koyup fotoğraf çekin farkı göreceksiniz ben pencereye koyup pozlama süresini 4sn yapıyorum geceyi gündüz gibi yapıyor ve neredeyse hiç bozulmuyor
 

Dejavuex

Üye
    Konu Sahibi
benim ki dış ortamdada pert o derece bulutlu bi havada yapılan çekimler telefonda harika pcde ölüyor zoom değil normal görüntü bile pert.
 

alical33

Üye
dış ortamda sorun var aslında kamerasıyla öne çıkarılan bi cihazda böyle bi performans beklentinin çok çok altında ama belki sanıldığı gibi ois sistemşnden kaynaklanan bir problemdir ben bi tripod alıp denemeyi düşünüyorum açıkçası
 

Ccihat67

Üye
yahu cözünürlüğün neyini kendim ayarlıcam ? en yüksek çözünürlükte çekiyoruz zaten tutup 800x600 şeklinde çekmiyoruz ki.

Ben sadece bi ihtimal söyleyip size yardımcı olmak istedim neden sinirleniyorsunuz ki
 
Tepkiler: OttomaN TigeR

sekajmer

Üye
inanın bana her türlü denedim artık bu işte Professional'e koşuyorum te eksiğim tripod fakat diğer cihazlar aynı çözünürlükte(8mp) ama olmuyor yetişemiyorum 925 ile
 
Valla çok güzel fotoğraflar çektim çoğunu bilgisayarımda masaüstü resmi olarak kullanıyorum ve yüksek görüntü kalitesinde ki ekranımda 1920x1080 çözünürlükte çok iyi sonuçlar aldım
 
Arkadaşlar ben bir çok aynı seviyedeki telefonla karşılaştırdım bunlardan bir tanesi LG Optimus G (13 Megapixel) . Lumia 920 kat kat daha iyi çekiyor.