ariferol08
Üye
-
Konu Sahibi
-
Öncelikle geçmiş olsun eğer kullandığınız jelatin varsa ondan kaynaklı olabilir ya da on kameranıza dolan toz sebebiyle olabilirbunların her ikisi de sensorun çalışmasını engelleyerek maruz kaldığınız soruna sebep olmuş olabilir..
senn sorunun içinanakarta müdahale edecekler mecburen 1 ay olmadıysada değişir biyik ihtimallebenim 920 de aynı sebepten dolayı kvk servisinde şuan. Ön kameradaki tozdan kaynaklanıyor. Yakınlık sensörünün önüne toz geldiği için sensör telefonu kulağa götürmüş gibi kilitliyor. Telefonu üst servise yönlendirdiler, birkaç güne sonucu belli olur. Ben değişim istediğimi belirttim, çünkü telefonu alalı bir ay olmadığı için değişim istemek yasal olarak hakkım. Sizin de ilk bir ayınız dolmadıysa hemen servise yollamanızı öneririm.
Bu arada telefonu sizin kapatmanız gerekirse yandaki kilit tuşuna 2 kez basarsanız ekran anlık olarak gelir, yakalayabilirseniz kapatabilirsiniz
senn sorunun içinanakarta müdahale edecekler mecburen 1 ay olmadıysada değişir biyik ihtimalle
değişim onaylanırsa renk değişimi isteyebilir miyim acaba?
ben gönderdiğim zaman değişim talebiniz onaylanırsa stokta bulunan renk seçeneklerinden istediğinizi seçebilirsiniz dedilerdeğişim onaylanırsa renk değişimi isteyebilir miyim acaba?
aslında bu ilk parti 920lerin çoğu toplatılmalı aldığımdan beri bi kasasında sorun oldu şimdide sesimin karşı tarafa net gitmediğini farkettim kasa probleminde değişim yapmadılar anakarta müdahale olmadı diye :/Benimki sarı. Bazı insanlar ters ters bakıyor bazen, beyaz mı alsaydım diye düşünüyorumBen cihaz değişimi istedim. Çünkü tüketici hakları kanununa göre bu tür ayıplı malları ilk 1 ay içinde değişim hakkına sahibiz. Sonuçta telefonun üretimindeki bir hatadan dolayı müşteri açılmış bir cihazı kullanmak zorunda kalmamalı değil mi?
Sıfır cihaz istiyorum ben
ben gönderdiğim zaman değişim talebiniz onaylanırsa stokta bulunan renk seçeneklerinden istediğinizi seçebilirsiniz dediler
benm değişim talebim onaylanmadı bende beyaz var değişim onaylansa kırmızı isteyecektim ama nasipbilgilendirme için teşekkürler. Sizin değişim işlemi kaç günde sonuçlandı acaba? Bu arada renk konusunda hala kararsızım. Sarı mı, beyaz mı istesem :/
benm değişim talebim onaylanmadı bende beyaz var değişim onaylansa kırmızı isteyecektim ama nasip
- - - Eklendi - - -
sizde ne renk vardı ?
Kulağa yaklaştırınca ekranın kararması normal.
Telefonun özelliği o...
Asıl kulağından uzaklaştırdığında aydınlanmıyorsa sorun var demektir.
Telefon kulağındayken ekranın açık olması zaten mantıksız.
Kulağınla ekranı kullanacak değilsin ya, boşuna batarya harcamış olur.
Bu yüzden sensörler buna göre ayarlanmış durumda.
Kulağına yaklaştırdığında ekran kararır, uzaklaştırdığında yani ekrana baktığında ise aydınlanır.
benim 920 de aynı sebepten dolayı kvk servisinde şuan. Ön kameradaki tozdan kaynaklanıyor. Yakınlık sensörünün önüne toz geldiği için sensör telefonu kulağa götürmüş gibi kilitliyor. Telefonu üst servise yönlendirdiler, birkaç güne sonucu belli olur. Ben değişim istediğimi belirttim, çünkü telefonu alalı bir ay olmadığı için değişim istemek yasal olarak hakkım. Sizin de ilk bir ayınız dolmadıysa hemen servise yollamanızı öneririm.
Bu arada telefonu sizin kapatmanız gerekirse yandaki kilit tuşuna 2 kez basarsanız ekran anlık olarak gelir, yakalayabilirseniz kapatabilirsiniz
Hoca eyvallah uğraşmış cevap vermişin de, sıkıntıyı anlamamışsın tam olarak. Orda yakınlık sensörü olduğunu, kulağa yaklaşınca ekranı karartıp uzaklaşınca geri açtığını bacak kadar bebelerde biliyo zaten.. Mesele şu arama yapınca veya gelen aramayı cevaplayınca anında kararıyo ekran ve arama bitinceye kadar açılmıyo bir daha.. Kulağa uzaklık yakınlık değil mesele anında kararıyo.
- - - Eklendi - - -
Eyvallah kardeş benimki 2 ay felan oluyo.. Sonuçlanınca bi ulaşıver bana, sana zahmet ariferol@ariferol.com
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?