İpucu lumia 920 ev ışığında ön kamera

Sponsorlu Bağlantılar

br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
lumia 920 ev ışığında ön kamera
arkadşlar dun lumıa aldım bıraz kotu cekıyo gıbıme geldı on kamerası sızde de boylemı
 


sekajmer

sekajmer

Üye
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
kardeş ön kamera 2 mp olsun artık :D
 

respection123

Üye
Millet arka kamera şikayet ediyor sen ön :) Bişe olmaz ön kameradan
 
beats

beats

Üye
kardeş ön kamera 2 mp olsun artık :D
2 değil 1.3mp fakat onunla alakalı durum değil sensörle alakalı, ana kamera gibi bsi sensörü yok ön kameranın ve odak aralığı da 2.4 f fazla ışık almaması normal. Selfie tarzı pozlar için:
uygulamasını kullanabilirsin smart light özelliği ile ön kamerada ışığı daha fazla alır.
 
BrahimOkumus

BrahimOkumus

Üye
arka kamera muthiş ayrıca buraya resım nasıl atılıyor ? =P
arkadasda dıscovery var onun on kamera bıraz daha sıyahımsı cekıyo bıraz ıyı benımkınden 1-3 dısocvery ıste 2-0 ondan kaynaklanırmı ?


Bulutuna veya hizliresim imageshack gibi sitelere upload et , cevaplarken image butonuna tıkla urlyi yapıştır

Bu uygulama harika dostum - 820 -
 
sekajmer

sekajmer

Üye
Note 3 ten iyi çekiyor 1020 dış ortamda . İç ortamda note 3 iyi. Discovery ile asla karşılaştırmayın berbat bir on kamerası var :) 2mp ama gerçekten kötü
 
br1903

br1903

Üye
    Konu Sahibi
nokıa shop ankarada ucretsız bakaramı kameranın tozuna ?
 


Üst Alt