Lumia 920 Arızalandı

    Konu Sahibi
Lumia 920 Arızalandı
Selam arkadaşlar dün akşam şarj seviyesi %13 civarlarındayken telefon durduk yere kilitlendi ve sonra kapandı şarja taktım şarj olmuyo ve telefon açılmıyo,ben cihazı 22 ağustosta aldım iade hakkım varmı yada sizce ne yapmalıyım ?
 

5800

Üye
Aldıktan 1 hafta sonra ahizesinin cızırtı yaptığını farkettim ve teleservice e verdim.değişim talebinde bulundum.Fakat mekanik parça arızasında değişim yapmıyorlarmış.Ahize değişti ve şuan problemsiz kullanıyorum.

Sizin probleminize nasıl bir çözüm sunarlar bilmiyorum.Benimkini bu şekilde çözmüşlerdi.

Nokia'ya mail bile attım.Mekanik parçada cihaz değişimi olmuyor dediler.
 

n000k

Üye
sıkıntı yok dostum bu beim cebimdeyken oldu.. şimdi sadece yapacağın ses kısma tuşuyla açma kapama tuşuna uzun uzun basacaksın titreşim duyana kadar..sonra açılması gerek bir dene
 
sıkıntı yok dostum bu beim cebimdeyken oldu.. şimdi sadece yapacağın ses kısma tuşuyla açma kapama tuşuna uzun uzun basacaksın titreşim duyana kadar..sonra açılması gerek bir dene
Baktın düzelmiyor hakkını arayacaksın.

İlgili kanunun ilgili bölümünü aktarıyorum sadece:
Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun/Madde4
Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür. Tüketici bu seçimlik haklarından biri ile birlikte ayıplı malın neden olduğu ölüm ve/veya yaralanmaya yol açan ve/veya kullanımdaki diğer mallarda zarara neden olan hallerde imalatçı-üreticiden tazminat isteme hakkına da sahiptir.
 
    Konu Sahibi
sıkıntı yok dostum bu beim cebimdeyken oldu.. şimdi sadece yapacağın ses kısma tuşuyla açma kapama tuşuna uzun uzun basacaksın titreşim duyana kadar..sonra açılması gerek bir dene

tmm oldu eywallah saolasın,neden böyle bi sorun olmuş olabilir daha 1 ay olmadı cihazı alalı ?Kardeşime 925 alcaktık şu anda vazgeçtim iPhone almak daha iyi gibi görünüyo
tmm dostum açıldı cihaz ama sizce geri vermelimiyim cihazı ?
 
Bu tip problemler zaman zaman tüm cihazlarda oluyor. Her markada
 
Tepkiler: n000k
o sorun arada iphone lardada oluyor
 

n000k

Üye
kusura bakmada en adisinden tut en pahalısına kadar her telde olur bu sorun.. yüklediğin bir uygulamadan olur bu genellikle aslında.. bence ne istiyorsanız onu alın.. umarım iphone alınca başınıza böle şey gelmez..
 
    Konu Sahibi
dostum daha 1 ay olmadı alalı hadi biraz zaman geçse tmm dicem ama 1 ay olmadı o beni şüpheye düşürdü
bu sorunlar iPhone da da oluyo yani ?
Bu tip problemler zaman zaman tüm cihazlarda oluyor. Her markada
iPhone da hiç rastaladınız mı ?
 

Dejavuex

Üye
dostum daha 1 ay olmadı alalı hadi biraz zaman geçse tmm dicem ama 1 ay olmadı o beni şüpheye düşürdü
bu sorunlar iPhone da da oluyo yani ?
Sadece iPhone oluyo demek yanlış olur akıllı cihazların genelinde bu sorun yaşanmakta ben android işletim sistemli geçen sene telefon aldım ve ertesi gün telefonun işlemcisi yandı gittim sorunu belirttim aldılar ertesi gün aradılar gittim yeni cihazı aldım yani bu örnek tabiki akıllı telefon sonuçta sorunlar her cihazda olabilir yaşanmıcak diye bişey yok
 
    Konu Sahibi
anladım o zaman telaşlanmaya gerek yok peki servise göndereyimmi yoksa gereksiz mi ?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Servise vermenize gerek yok muhtemelen son donemde kullandığınız uygulamalardan birisi kararsız kaldı ve sistemi dondurdu.
 
Tepkiler: n000k

ÖEY

Üye
Yahu alt tarafı lamiya şalterini bir süreliğine kapatmış, amma korktun ürktün be kardeşim Bu kadar panik yapacak bir durum yok. Her akıllı telefon bunu bir gün mutlaka tadacaktır zaten, sıkma canını
 
Tepkiler: n000k
    Konu Sahibi
Şuan bi sorun var mı ? yoksa göndersen bişey olmaz zaten aynı gün verirler problem gözükmüyosa.

Servise vermenize gerek yok muhtemelen son donemde kullandığınız uygulamalardan birisi kararsız kaldı ve sistemi dondurdu.
Hayır şu anda bi sorun yok cihaz çalışıyo o zaman servise göndermeyim ..
Yahu alt tarafı lamiya şalterini bir süreliğine kapatmış, amma korktun ürktün be kardeşim Bu kadar panik yapacak bir durum yok. Her akıllı telefon bunu bir gün mutlaka tadacaktır zaten, sıkma canını
Dostum 1250 TL para verdim bu problem de telefonu alalı 1 ay olmadan olunca panik yaptım,o yüzden iade edeyimmi diye de sordum ama anlaşılan gerek yok bu arada kilitlendikten sonra kapanma durduk yere oldu .. sadece whats App açıktı
 
Mekanik
UST KASA ESNIYOR MEKANIK SES CIKIYOR
EKRAN KENARLARINDAN MEKANIK SES CIKIYOR
ARKA KAPAK KENDI KENDINE KENDINE SOYULDUGU BELIRTILIYOR
Sarj etme/pil
SARJ ESNASINDA COK ISINIYOR
Ekran EKRANA BIR NOKTAYA BASINCA EKRAN TITRIYOR
SARJ/BATARYA: CABUK BITIYOR / DUSUK BATARYA KAPASITESI
TUS KILIDI YERINDE OYNUYOR
ON KAMERA TOZ ALIYOR SARJ SOKETINDE SORUN VAR SARJ CIHAZI ZOR CIKIYOR
TUZLARDAN ISIK SIZIYOR
[TBODY] [/TBODY]
bu sorunlardan iyidir.
bu sorunlar için gönderdim yazılım yükleyip geri gönderdiler.
 

yuh artık bende perşembe vereceğim bakalım ne yapacaklar
 
Son düzenleme: