lumia 920 3g

onu biliyorum abi güncelleme gelicekmiş 3g yazmıyor uste veri baglantısı acık bi de ana sebeke baglatısı yazıyor abi turkcell yazmıyor
 

n000k

Üye
Operator ismi yazmaz,3g de yazmaz.3g hizinda baglaniyorsan H yazar.2g hizinda baglaniyorsan E yazar.
<- Lumia 920 aşkım ->
 
artık şu 3g yi açmaları lazım ayıptır ya ne anlaşması Lumia alıyorsun 3g yok bu ne ya
 

n000k

Üye
3g var arkadaşlar.goruntulu konuşma yapılamıyor sadece.şuna 3g yok demeyin.bilmeyenler 3g bağlantı olmadığını sanacak..goruntulu konuşma yok deyin..
 

enesx86

Üye
Skype ile görüntülü görüşme yapabilirsiniz.
 

NUD

Üye
Arkadaşlar bazıları sırf msj yazayım diye konulara cevap yazıyor ve gereksiz muhabbet oluyor
 
Canlar size net bir cevap veriyorum
3g data baglantidir. 4g gibi yada 2g gibi
Goruntulu konusma ayri birsey
Eger o cihazda 3g varsa ön kamerada varsa ama gorusme cipi yani entekre parca yoksa gorusme olmaz. Yada firma blok etmistir.
Òn kamera varsa 3g yoksa bile skype paltalk face gibi uygulamalarda online gorusme olur.
Sadece samsung ve lg 3g gorusme sagliyor htc nokia moto vs markalar artik 3g gsm gorusmeye sicak bakmiyor sebebi operatorlerin fahi$ sozlesmeleri ve modern online uygulamalar olabilir. Yani gsm gorusmesi icin cihaz alacaksaniz iyice arastirin oyle karar verin. 3g ve ôn kamera var diye aldanmayin.
Saygilar...
 
Tepkiler: n000k

serinaga

Üye
Memlekete 3g girince ilk etapta operatörler görüntülü görüşmeyi ön plana çıkardılar, haliyle çoğu kişi halen 3g olayını görüntülü görüşme özelliği sanıyor. Bu aynen ilk ATM'nin ülkeye giripte halen adının Bankamatik olarak söylenmesi gibi ...
 
Tepkiler: n000k ve OttomaN TigeR
Evet katiliyorum. Bende ilk basta karistirmistim. Ah bizim reklamlar varya
 
evet çok doğru...
 
ali abi 3g ile internete girince hata veriyor dns hatası bu olayı nasıl cözmeliyim facebook paketim var olmuyor ?
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
ali abi 3g ile internete girince hata veriyor dns hatası bu olayı nasıl cözmeliyim facebook paketim var olmuyor ?

sadece Facebook paketin mi var yoksa ayrıca internet paketin de var mı. Tarayıcıyla internete girebiliyor musun.
 


sadece Facebook paketin mi var yoksa ayrıca internet paketin de var mı. Tarayıcıyla internete girebiliyor musun.
sadece facebook paketiim var tarayıcıyla internete giriyorum abi wifi ile baglanınca (m.facebook) yaziyorum cıkmıyor war mı bunun bi yolu ali abim
 
galiba skype ile bu sorun gideriliyor
 
    Konu Sahibi
ne zaman aktif olacak bu görüntülü görüşme