Haber Lumia 850 Nihayet Ortaya Çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

BRKTNL

BRKTNL

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 850 Nihayet Ortaya Çıktı
Microsoft’un bütçe dostu yeni amiral gemisi olması beklenen Lumia 850’nin şimdiye kadar ki en kapsamlı bilgileri ve görüntüleri internete sızdırıldı.



Microsoft, Windows 10 Mobile güncellemesi ile Lumia serisi akıllı telefonlarını da yeniliyor. Amiral seviyesinde Lumia 950 ve Lumia 950 XL ile başlayan değişim alt seviyede Lumia 550 ile devam etmişti. Gelen bilgilere bakılırsa Microsoft şimdi de Lumia 850 ile orta segment çekirdekli yepyeni bir soluk kazandıracak.



Bugün ortaya çıkan bir görselde Lumia 850’nin ebatları detaylandırılmıştı. Lumia 850’nin ebatlarını ortaya çıkaran görselin sızdırılmasından sonra bir de 360 derece görüntüsünü içeren video geldi. Lumia 850 muhtemelen 5.2 ekran boyutuna ve 155.90 x 77.23 x 6.92 / 8.50 mm ebatlara sahip olacak. Ayrıca Lumia 830’un yerini alması beklenen Lumia 850’nin Lumia 830’da olduğu gibi polikarbon arka kapak ve metal çerçeveli gövdeye sahip olacak.

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Microsoft Lumia 850’nin teknik özellikleri hakkında şimdilik herhangi bir bilgi sızdırılmadı. Fakat tahminlere göre 5.2 inç büyüklüğünde bir ekran kullanılması beklenen Lumia 850’nin Snapdragon 617 yonga setinden güç alması bekleniyor. Ayrıca 16GB Dahili depolama alanı ile 2GB sistem belleğinin de Lumia 850’de kullanılması bekleniyor.

Lumia 850’nin görüntüleme özelliklerinde ise 14MP Pureview arka kamera ve 5MP ön kameranın bulunacağı tahmin ediliyor. Değiştirilebilir arka kapak ve batarya ile gelmesi beklenen Lumia 850’nin 2.600mAh bataryaya sahip olacağı da gelen iddialar arasında.



Microsoft, henüz yeni bir akıllı telefon için duyuru tarihini açıklamadı. Fakat Windows 10 Mobile güncellemesi ile Lumia serisini Microsoft markasını taşıyan yeni modellerle donatan Microsoft’un Lumia 850 ve Lumia 750 duyurularını Şubat ayındaki Mobil Dünya Kongresi’nde yapacağı tahmin ediliyor.




Lumia 850 Nihayet Ortaya Çıktı - MaxiCep
 


Emre

Üye
Hala çirkin
 
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
La ben yanlış mı gördüm? Şarj yukarda , kulaklık girişi altta mı? Bu dizaynı yapanı ıslak banyo terliği ile sabaha kadar dövmek lazım...

Yav he he. Aynı tasarımı Nokia çıkarsa öve öve bitiremezsin!!!!
Ayrıca sana Nokia Ceo'luğu vermeyen o yönetim kurulunun da.......
 
  • Beğen
Tepkiler: wpfurkan
byAndroid

byAndroid

Üye
Bence gayet güzel sarzda kullanım daha kolay olur bu şekilde
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
İdare Eder
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Hala beğenmiyorum ama Snapdragon 617 fena değil.
 


Üst Alt