papakudioflu
Emekli Yönetici
Ali kemal abi olmadi.dedigin gibi yaptim ama yinede hep "E" de kaliyor "H" olmuyor...
- - - Eklendi - - -
Acaba donanimsal bi sorun mu var.gerci daha teli bi kariş bile havadan duşurmedim ama
iyi de lumia610'da dual carier yok ki H ciksin. Settings/cellular/high speed connectionda en yuksek baglanti tipi hangisi secili.
