renac.cep
Üye
-
Konu Sahibi
-
Öncelikler aramıza hoşgeldiniz Caner bey.
ekranın üzerindeki H harfi telefonun 3Gye bağlı olduğunu temsil eder. internet pakediniz yoksa normal ücretlendirmeye tabi tutar operatörler. wi-fi bağlantısı için Lumia bağlanamadı demişsiniz. acaba ne gibi bir hata mesajı aldınız? durumu daha açıklayıcı yazarsanız yardımcı olabiliriz. lakin ilk akıllı telefon tecrübenize dayanarak tarif etmek istiyorum. bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptırLumialarda ekranı sağa çekerek Ayarlara geliniz ordan wi-fi menüsüne gelip sağdaki mandalı açık konumuna getirdikten sonra otomatik tarama başlatıp etraftaki ağları gösterecektir. bağlanmak istediğiniz ağ adına bir kez tıkladığınızda eğer varsa şifre soracaktır. şifreyi doğru girdikten sonra bağlantı kuracaktır. zaten şifre yoksa direk bağlanır.
bu arada her wi-fi hotspot vericilerininz maksimum bağlantı izni vardır. belki de buna takılmış olabilirsiniz. bu durum en çok halka açık alanlarda görülmesi de olağan bir durumdur.
Lumia 620 ve Ace 2 de bağlantı ayarlarına gidip paket veriyi (internet)kapatın. Yoksa ay sonunda sürpriz fatura ile karşılaşabilirsiniz?.
Birde internet kullanımı yapacak iseniz kullanım amaçları nedir? ( Facebook Twitter paketleri alabilirsiniz) Üzerine 500 mb ile zar zor ay sonuna kadar webde dolaşmaya yeter gibime geliyor.
Şunu da belirteyim forum gerçekten kaliteli. Bilgi, destek, karşılaştırma, yardım v.b. konularda. Ayrıca zaman kaybettirse de yazılan mesajın kontrolden geçip bir süre sonra yayınlanması da ilginç. Bir de otomatik kayıt var. Gerçekten başarılı.
Şunu da belirteyim forum gerçekten kaliteli. Bilgi, destek, karşılaştırma, yardım v.b. konularda. Ayrıca zaman kaybettirse de yazılan mesajın kontrolden geçip bir süre sonra yayınlanması da ilginç. Bir de otomatik kayıt var. Gerçekten başarılı.
Peki arkadaşlar telefon veya sd karttaki müziklerin isimlerini değiştirmeyi nasıl yapıyoruz? ne yaptıysam bulamadım.
Dosya yönetim programı yok. PC üzerinden değişiklik yapabilirsin arkadaşım.
Windows Phone 5 Yaşındaki Çocuk Olduğu İçin Eduroam Desteklemiyor..Nokia lumia 620 telefonumla evde wi-fi 'ye bağlanıyor okulda ise bağlanmıyor telefona gelen mesaj "telefonunuz eduroam Wİ-Fİ ağına bağlanamıyor"yardımcı olursanız sevinirim
Wpde şu an için eduoram desteği yok. Gdr2 yada wp10 ile gelme ihtimali olabilir.Nokia lumia 620 telefonumla evde wi-fi 'ye bağlanıyor okulda ise bağlanmıyor telefona gelen mesaj "telefonunuz eduroam Wİ-Fİ ağına bağlanamıyor"yardımcı olursanız sevinirim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?