Tavsiye Lumia 620 Ekran

csH

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 620 Ekran
Lumia 620 ekranım kırıldı dokunmatik işlemiyor arada bir çalışıyor belli noktalarda ama görüntüde sorun yok üstteki kısımda boydan boya 3 tane çatlak var sonuç olarak servise vereceğim sizce ne kadara yaparlar ve Nokia Care e vermeyi düşünüyorum onlar gönderiyo nereye gidecekse sanırım teleservice olur ne yapayım akıl verin
 
Geçmiş olsun. Umarım en az zararla kurtulursunuz. Bazen astarı yüzünden pahalı olabiliyor. :S
 
Tepkiler: csH
180 ₺ demişti bana Nokia care düşen tuşlarla beraber 240₺'ya çıkmıştı

Nokia 1100 ile gönderildi.
 
Tepkiler: csH
200-250 arası olur diye tahmin ediyorum yada ebayden ekranı siz alın taktırın eğer garanti süresi az ise
 
Tepkiler: csH

csH

Üye
    Konu Sahibi
bu haliyle satsam mı ama kim alır zaten sağlam olsa 300 verirler. satsam 300 lira edecek bi telefonun ekranına 200 lira vermek çok saçma neyse pazartesi olsun bakarım bi çaresine
200-250 arası olur diye tahmin ediyorum yada ebayden ekranı siz alın taktırın eğer garanti süresi az ise
1 yıl 15 gün garantisi var daha
180 ₺ demişti bana Nokia care düşen tuşlarla beraber 240₺'ya çıkmıştı

Nokia 1100 ile gönderildi.
625 için mi 620 için mi
 
620 için 625 çok şükür daha sağlam
 

skynet

Üye
Geçmiş olsun
 
Tepkiler: Dexter Morgan ve csH
Ben dokunmatik paneli 100 tl ye yaptırdım (Garantiye vermedim).
 

csH

Üye
    Konu Sahibi
Orijinal taktırdım ve tanıdık. Kesinlikle farklı bir panel değil.Eğer İstanbul da isen yardımcı olurum sana
sağol ama maalesef balıkesirdeyim ve güvendiğim tanıdığım hiç telefoncu yok seçimler için memlekete gideceğim ama o kadar da beklemek istemiyorum 8.1 preview gelmeden halletmem lazım
 
Tepkiler: Dexter Morgan
80 tl civarında orinal panel alıp kendiniz takabilirsiniz.( Youtube de söküm videoları mevcut. İzleyin bence).
Öbür türlü teleservice en az 150 tl çeker 1 ay beklemesi de cabası olur.
 

csH

Üye
    Konu Sahibi
80 tl civarında orinal panel alıp kendiniz takabilirsiniz.( Youtube de söküm videoları mevcut. İzleyin bence).
Öbür türlü teleservice en az 150 tl çeker 1 ay beklemesi de cabası olur.
nerden alabilirim orijinal paneliorijinal dokunmatik panel alabileceğim site var biliyor musunuz @bulutsuzgece @papakudioflu
 

skynet

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
Tepkiler: csH

csH

Üye
    Konu Sahibi
120 liraya Balıkesir Nokia care halletti en azından garantisi gitmedi ve orijinal parça yardımcı olan olmayan herkese
 
Telefon tamircilerinde taktırdığınızda cihgazınız garanti dışı oluyor ve bir daha ücretsiz onarılmıyor.