Lumia 520'mi Yoksa Galaxy Ace 2'mi

Sponsorlu Bağlantılar

adanalivlkn1234

Üye
    Konu Sahibi
Lumia 520'mi Yoksa Galaxy Ace 2'mi
Bu iki telefon arasında kararsız kaldım hangisini önerirsiniz? Hızlı ması benim için en önemli faktör. Hızı, fotoğraf kalitesi, batarya ömrü bakımından avantaj ve dezavantajları neler? Çok fazla uygulama desteği benim için önemli değil whatssapp vb mesajlaşma programları ve temel bazı uygulamaları desteklemesi yeterli. Bu telefonları kullanan arkadaşlardan yorumları bekliyorum.
 


muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
o zaman madem hız dedın sen de mavı bı 520 alama 50 tlcık ekleyıp s3 ten ıyı olan dıscovery alabılırsn
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Kardes lafın gelisi soyedim performansı ni vurgulamak için
 
Burakkkk250

Burakkkk250

Üye
Hız mı dedin ? 520 tabiki
 
NokiaBeLLe

NokiaBeLLe

Üye
arkadasim gmd al bu iki cihazida 2 te katlar bence
 
Invoke

Invoke

Üye
Bence 520 alınabilir.
 
Mr.Sun

Mr.Sun

Üye
520 almalısın :D
 
fk555897

fk555897

Üye
Nokia Lumia 520 daha hızlı bir telefon. Kamera konusunda zaten başarılı.
 

MaxipmaN

Üye
ace2 alırım
 
SheFy

SheFy

Üye
520 yada gmd. Ace 2 yi ele
 
istisna97

istisna97

Üye
Tabletler iş dünyası i
in bence de uygun değil. 30 Yıldır pc lerde teknoloji ilerlemesine rağmen mause ve klavyeden vazgeçilemiyor.
Kardes senin frekans.karışmış
 
0MG90

0MG90

Üye
Tabii ki 520 al daha hızlı hiç değilse ayrıca WP store uygulama sayısı artıyor
 

partyhard

Üye
gmd al.
 

drivenn

Üye
Tabi ki 520
 


Üst Alt