Öneri lumia 520 şarj

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
lumia 520 şarj
Arkadaşlar benim lumia 520 şarj durup dururken azaltıyor ne yapmalıyım yardımı edermisin
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
8.0

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

lost68

Üye
Mail falan sürekli eşitliyorsa yada arka planda acık çok uygulamalar vardır o yüzden de olabilir internet üzerinden bir yığın lumialarda batarya performansı falan var

Lumia 525 ile mesaj gönderildi.
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
Mail eşiyliyo

c.kayıkcı
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
Mail eşitliyo ne yapmalıyım

c.kayıkcı
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
Nerden oluyor

c.kayıkcı
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
Yardımmm

c.kayıkcı
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
Pek olmadı gibi ya off

c.kayıkcı
 

4MaGuS

Üye
tam olarak ne kadar sürede ne kadar gitti neler açıktı baktınızmı hiç, yoksa hiç bir şey yapmazken akşamı anca çıkarması size garip mi geliyor ?
 

yusuff76

Üye
    Konu Sahibi
Aslında cıkırıyor ama oyun oynarken internette gezerken çok harcıyor yarım saatte 93 den 86 düşmüş gerisine sen düşün

c.kayıkcı
 
sen buna çok mu diyorsun bende yarım saatte %20den aşağı gitmiyor
 
Dostum ben 8.1 yükledim o daha az goturuyor şarjı


Yeniçeriler ile gönderildi
 

emz

Üye
Bende 520 kullanıyorum aynı sayılır. Ama sana tavsiye pil tasarrufu açık olursa çok iyi gidiyor. En azından akşam takıp sabah çıkarınca tekrar akşama kadar gidiyor.

Telgrafla gonderildi.