Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
lumia 520 kullanan var mı arkadaşlar
Sponsorlu Bağlantılar
merturkay
Üye
Konu Sahibi
lumia 520 kullanan var mı arkadaşlar
arkadaşlar lumia 520 düşünüyorum ama tek merak ettiğim şu. internetten film izleyebiliyo muyuz bu modelde? atıyorum yolculuğa çıktım bi siteye girdim dizi izlemek istedim. bu telefon bu beklentime karşılık verir mi? şimdiden çok teşekkür ederim
anilakbay
Üye
Flash player yok o yüzden bir çok siteden film izleyemezsin. Ama Html 5 var ve html 5 tabanlı sitelerdeki videoları rahatlıkla açıyor. Bunun yerine filmleri pc de indirip hafıza kartına atarsan çok daha rahat izleyebilirsin.
merturkay
Üye
Konu Sahibi
çok teşekkür ederim diğer sitelerde video izleme imkanı sunuyo mu peki bu telefon. atıyorum mynet veya facebook videolarını?
Facebook videolarını tabikide açıyor. Mynet de açmıyor sanırım mobil versiyonunda denemedim ama masaüstü versiyonda açmıyordu. İlerde bir mynet uygulaması gelirse belki o zaman açılabilir. Tarayacısı çok iyi hiç kasmadan bir çok siteyi açarsın. gelecek olan windows phone 8.1 güncellemesiylede internet explorer 11 sürümüne yükseltilecek ve daha da iyi olacak.