Lumia 430 Dual Sim Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar

byAndroid

byAndroid

Üye
Bakis aciniz cok sacma lumianin en cok satilan modeli 520 dir ki o da alt seviye . demekki neymis bu telefonuj satmayacagi anlamina gelmez
 
  • Beğen
Tepkiler: skynet, muhammettvurucu ve Aybin.Kilic
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Belki bizim durumumuz iyi olabilir ama günde 5 $ kazanan gelişmemiş ülkelerin vatandaşları var. Mc bu kesime hitap edecek cihazlar üretip pazar payını yükseltiyor. Olaya bu gözle bakmak lazım.
Herkes gibi bende donanım canavarı bir cihaz isterdim ama istekle gerçek birbirinden çok farklı oluyor maalesef


Ben bizim ülkeye bakarım tabi global bir şirket olduğu için her seviye model cihazlar çıkacak
 


Üst Alt