Lumia 430 Dual Sim Tanıtıldı!

Sponsorlu Bağlantılar



dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Alt seviyeninde bu kadar alt seviye telefon yani üst seviye cihaz üç tane çıktı alt seviye cihaz onüç tane
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
    Konu Sahibi
Alt seviyeninde bu kadar alt seviye telefon yani üst seviye cihaz üç tane çıktı alt seviye cihaz onüç tane

Üst seviye cihazlar muhtemelen Nisan sonu Mayıs başındaki Build etkinliğinden sonra gerçekleşecek lansmanlarda tanıtılmaya başlayacaktır.

Yani Haziran ayından itibaren tanıtılabilir.
 
maydinmaydin

maydinmaydin

Üye
Wp 10'lu üst seviye bir cihaz çıkarıp 3500 lira da fiyat çekerlerse Lumia imajı kurtarır. Aksi takdirde bu gidişle zor.
 
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Microsoft sağlam bi lumia çıkartır onda sorun yok önemli olani fiyati etkileyecek satışları.
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Dün verdiğimiz bilgilerde, Microsoft'un bugün itibariyle yeni bir alt seviye Lumia duyuracağını belirtmiştik.

İşte karşınızda uygun fiyatıyla alt seviye Lumia serisinin yeni üyesi: Lumia 430 Dual Sim

WP8.1 (WP10'a yükseltilebilir)
4 inç 800x480 235ppi ekran
1500mAh batarya
Snapdragon 200 çift çekirdekli 1.2Ghz işlemci
1 GB Ram
8GB dahili hafıza
Ekstra hafıza kartı desteği
2MP arka kamera
0,3 MP ön kamera

Fiyatı: 70 Dolar

Nisan'dan itibaren Asya Pasifik Bölgesi, Hindistan-Ortadoğu-Afrika Bölgesi, Rusya, Kazakistan ve Belarus'ta satışa çıkacak.
Tr ye gelicek mi,
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Üst seviye cihazlar muhtemelen Nisan sonu Mayıs başındaki Build etkinliğinden sonra gerçekleşecek lansmanlarda tanıtılmaya başlayacaktır.

Yani Haziran ayından itibaren tanıtılabilir.


Hayır yani şöyle 5,5 6 inç süper bir telefon çıksa da alsak
 
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
:sahan: :sahan2: :sahan: yine snapdragon 200 :sahan: bu microsoft adam olmaz
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
:sahan: :sahan2: :sahan: yine snapdragon 200 :sahan: bu microsoft adam olmaz
Senin için özel olarak 70$ fiyata Snapdragon 810 chipset kullanılan bir telefon yaptırırız. Ama şöyle bir sorun var. Telefon 70$, Snapdragon 810 200$ onu bir türlü ayarlayamıyoruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Senin için özel olarak 70$ fiyata Snapdragon 810 chipset kullanılan bir telefon yaptırırız. Ama şöyle bir sorun var. Telefon 70$, Snapdragon 810 200$ onu bir türlü ayarlayamıyoruz.
tamam abi yerin dibine gömmene gerek yoktu :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( :cry:
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
Yok kardeşim yanlış anlama :op:

Fakir telefon almasın mı demek istedim:)
kusura bakma kemal kardeşimde bunlar fakirliğinde suyunu çıkarmışlar. Sizce bu cihaz Türkiye ye bu şekilde girse kaç kişi alacaktır.... Android li Nokia lar kaç tane satıldı ülkemizde... dokunmatik değil de tuşlu bir cihaz olsa anlarım ancak yıl 2015 ve sen hala 3 mp bir kamera koyuyorsun Ülkemizde çift hatlı satılacak bir telefonun öncelikle kitlesini belirlemek lazım... Zaten piyasadaki lumialar değerinden çok aşağıda satılıp alıcı buluyor ( özellikle 2. el ) ki şimdi bunun bırak almayı yüzüne bile bakmazlar. çıkar Lm 920 yada 925 ayarında çift hatlı bir cihaz bak bakalım satılıyor mu, satılmıyormu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
kusura bakma kemal kardeşimde bunlar fakirliğinde suyunu çıkarmışlar. Sizce bu cihaz Türkiye ye bu şekilde girse kaç kişi alacaktır.... Android li Nokia lar kaç tane satıldı ülkemizde... dokunmatik değil de tuşlu bir cihaz olsa anlarım ancak yıl 2015 ve sen hala 3 mp bir kamera koyuyorsun Ülkemizde çift hatlı satılacak bir telefonun öncelikle kitlesini belirlemek lazım... Zaten piyasadaki lumialar değerinden çok aşağıda satılıp alıcı buluyor ( özellikle 2. el ) ki şimdi bunun bırak almayı yüzüne bile bakmazlar. çıkar Lm 920 yada 925 ayarında çift hatlı bir cihaz bak bakalım satılıyor mu, satılmıyormu.
Olaya sadece Türkiye olarak bakmamak lazım.
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Neden artık 925-1520 tasarımında telefonlar yerine tuhaf tuhaf telefonlar çıkıyor acaba?
 
lazye

lazye

Üye
microsoft bence çok fazla düşük donanımlı telefonla uğraşıyor birazda amiral gemi çıkarması lazım zaman kaybı...
 
dilmenibrahim

dilmenibrahim

Üye
Bu tarz telefonlar yüzde ye vurursak hiç satmaz diyebileceğimiz bir istatistik çıkar zira iphone telefonlar 2,5 3000 TL olmasına rağmen asgari ücret alanlar dahi alıyor buna kimse bakmaz
 
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Bu tarz telefonlar yüzde ye vurursak hiç satmaz diyebileceğimiz bir istatistik çıkar zira iphone telefonlar 2,5 3000 TL olmasına rağmen asgari ücret alanlar dahi alıyor buna kimse bakmaz
Pahalı telefon çok satar diye bir şey yok apple ın ismi olduğu için satılıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
Aybin.Kilic

Aybin.Kilic

Üye
Bu tarz telefonlar yüzde ye vurursak hiç satmaz diyebileceğimiz bir istatistik çıkar zira iphone telefonlar 2,5 3000 TL olmasına rağmen asgari ücret alanlar dahi alıyor buna kimse bakmaz

Belki bizim durumumuz iyi olabilir ama günde 5 $ kazanan gelişmemiş ülkelerin vatandaşları var. Mc bu kesime hitap edecek cihazlar üretip pazar payını yükseltiyor. Olaya bu gözle bakmak lazım.
Herkes gibi bende donanım canavarı bir cihaz isterdim ama istekle gerçek birbirinden çok farklı oluyor maalesef
 
  • Beğen
Tepkiler: muhammettvurucu
muhammettvurucu

muhammettvurucu

Üye
Belki bizim durumumuz iyi olabilir ama günde 5 $ kazanan gelişmemiş ülkelerin vatandaşları var. Mc bu kesime hitap edecek cihazlar üretip pazar payını yükseltiyor. Olaya bu gözle bakmak lazım.
Herkes gibi bende donanım canavarı bir cihaz isterdim ama istekle gerçek birbirinden çok farklı oluyor maalesef
Ayrıca lumia 930 ve 1520 halen gayet yeterli cihazlar. Diğer firmalar suyunu çıkardı zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
Rock Ve Roll

Rock Ve Roll

Üye
Microsoft'un tasarımları gerçekten kötü olmaya başladı açıkçası, bilemiyorum belki de giriş seviyesi olduğu için, ekran küçük olduğu için falandır ama ilk çıkanlar yani x20 ve x25 olanlar gerçekten güzeldi. Ümit ediyorum şu yeni çıkacak olan amiral gemilerini 1520 tarzında yaparlar.
 


Üst Alt