Lucas Neill çok mutlu

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

haltie

Üye
    Konu Sahibi
benim şiir hariç diğerlerleri konuyla alakalı benimde bir tane öyle mesajım var devamı yok yani oda sorun olmuyor sohbet haline dönüşse sorun olur ama bu değil.üsttede arkadaşlar gs fb derbisi hakkında konuşmuş.bu konuşmada bu tarz konularda olur zaten
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...