Live Messenger 9 yola çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
BuRacK

BuRacK

Üye
    Konu Sahibi
Live Messenger 9 yola çıktı
Microsoft'un anında mesajlaşma yazılımı Live Messenger'ın 9. sürümünün betası duyuruldu. Programın yeni sürümünde birçok yenilik var. İşte birkaç örnek:

Şimdilik 5000 kullanıcı tarafından test edilen yazılım, bir dizi yenilik ve geliştirme içeriyor.

Yeni sürümde birden fazla bilgisayarda aynı anda oturum açma, Signature Sounds özelliği ile ses dosyalarını imza olarak atayabilme, animasyonlu gif dosyalarını kullanıcı resmi olarak kullanabilme gibi özellikler bulunuyor.
 
acacia

acacia

Üye
görünümü bayağı değiştirmişler
betayı kullansak mı??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt