Listedeki tek Türk takımı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kurt bey

Üye
    Konu Sahibi
Listedeki tek Türk takımı
Avrupa'nın en güçlü takımları sıralandı. Listeye Türkiye'den sadece bir takım girebildi. O takımda tahmin edeceğiniz gibi Avrupa'daki başarıları ile Galatasaray oldu.
Kanada merkezli medya kuruluşu TSN, bu yılki Avrupa Kulüpleri Güç Sıralaması'nda (European Club Power Rankings) Türkiye'den sadece Galatasaray'ı listeye aldı.

TSN tarafından her yıl düzenli olarak açıklanan Avrupa Kulüpleri Güç Sıralaması'nda, ilk 2 sırayı Şampiyonlar Ligi Finali'ni de oynayacak olan İngiliz ekipleri Manchester United ile Chelsea alırken, Galatasaray 20. sırada gösterildi.

Takımların güncel performansına dayalı yapılan değerlendirmede, listede yer alan tek Türk ekibi Galatasaray olurken, sarı-kırmızılı kulüple ilgili yapılan bilgilendirmede de ezeli rakibi Fenerbahçe karşısında muhteşem bir derbi zaferi yaşadığı ve 17. şampiyonluğa çok yaklaştığı için Avrupa'nın en başarılı kulüpleri listesine girdiği belirtildi.

TSN tarafından hazırlanan Avrupa Kulüpleri Güç Sıralaması şöyle oluştu:

1- Manchester United (İngiltere)
2- FC Chelsea (İngiltere)
3- Inter (İtalya)
4- Real Madrid (İspanya)
5- AS Roma (İtalya)
6- Arsenal (İngiltere)
7- Liverpool (İngiltere)
8- Barcelona (İspanya)
9- Glasgow Rangers (İskoçya)
10-Bayern Münih (Almanya)
11-Juventus (İtalya)
12-Olympique Lyon (Fransa)
13-PSV Eindhoven (Hollanda)
14-Fiorentina (İtalya)
15-Celtic (İskoçya)
16-Porto (Portekiz)
17-Zenit St.Petersburg (Rusya)
18-Villarreal (İspanya)
19-Olympiakos (Yunanistan)
20-GALATASARAY (TÜRKİYE)
 

Nazy

Üye
Bu güç sıralaması doğru ise neden sevilla yok anlamadım
sevilla üst üste 2 kez kupa almış ama listede yok

ekleme
Milanıda unutmuşlar
 
tabiki GALATASARY'da olucaktı olmuşta zaten fenerliler nedenini biliyor
 
Tabıkı Galatasaray
Bir Avrupalı ya sorun Fb mi Gs mi diye cevabınızı alın
 
Daha nasıl ispatlayalım bilmiyoruz ki?
 
Bence fenerbahçe de olmalıydı çünkü bu sene şampiyonlar ligin de çok güzel bir başarı ortaya koydu.Hatta fenerbahçe 16. diyede söylentiler olmuştu.........
 

Quattro

Üye
Güldümeyin allah aşkına ne sevilla ne milan var listede galatasaray avrupada yok bu sene nasıl en güçlü takım listesinde
 

kisacafd

Üye
arkadaşım inanmıyosan aç uefa nın sitesinden bak kim var kim yok.. niye kabul demiyosunuz anlamadım.
 

ouSahin

Üye
Ligdeki başarılar göz önüne alınmıştır..Cimbomun 2000 den sonra avrupada başarısı yok çnkü
 

cemal28

Üye
her zaman her yerde en büyük cimbom
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...