Lise'ye Başladım xD

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Lise'ye Başladım xD
Arkadaşlar 8.sınıfı orta bir başarı seviyesiyle bitirip liseye başlamış bulunuyorum

Bilişim Teknolojilerini kazandım.
 

Catty

Emekli Yönetici
Kolay gelsin...
Ben son sınıftayım canım çıktı , birde bizim lise zor yahu.
 

maxibrk

Üye
Başarılar kardeşim. Allah zihin açıklığı versin.Lise bir başka güzel ama ilk zamanlar ortaokulu çok arayacaksın...
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Lise 1 uyum bakımından zordur büyük sınıflar gelirler cömez diye dalga geçerler biz de öyle yapıyoruz mesela
 

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
вυяακ;1673897' Alıntı:
Başarılar kardeşim. Allah zihin açıklığı versin.Lise bir başka güzel ama ilk zamanlar ortaokulu çok arayacaksın...
Evet hemde Çok Aradım

Lise 1 uyum bakımından zordur büyük sınıflar gelirler cömez diye dalga geçerler biz de öyle yapıyoruz mesela

Arkadaşlarlar kolayca uyum sağladık zaten. Ama çömez diye dalga geçiyorlar. Siz daha çömezsiniz 1ay sonra görürüm ben sizii. diyolar
 

zibidi39

Üye
benımde 5. senem bu sene ve lıse son dayım 1 sene rötar yapınca oyle oluyo ne yap et ust sınıflara zıt gıtme benden tavsıye
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Doğru diyorlar kravatlar inmeye gömlek dışarı çıkmaya ve kızlara hayvan gibi bakmaya başlıcaksiniz kızlar kısmı genelde bizim gibi anadolu teknik liselerinde oluyo kız sayısı az diye sizde olmayabilir ama ..
 

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi

Bizimkide anadolu teknik 9AA diye geçiyor Anadolu A Ama bizim snıfta sadece 6 tane var 2 tanesi gelmiyor 4 tanesi geliyor
 

maxibrk

Üye
Enes bugün sende bir değişiklik var!
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bizde de öyle 25 erkek 4 kız Hayırdır burak ne değişikliği
 

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
OK Siz sohbet edin ben dizi izleyip erken uyucam geç kalınca servisci kızıyoda tam 7:40 da evin önünde olmam lazım hadi herkese ßß yarın açarım.
 

Salihyet

Üye
Arkadaşlar 8.sınıfı orta bir başarı seviyesiyle bitirip liseye başlamış bulunuyorum

Bilişim Teknolojilerini kazandım.

Melih kardeş, seçe seçe bilişimi mi seçtin yahu ? Okulda öğretim çok düşük, 6 ay staj yap kaparsın işi
 

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi
Melih kardeş, seçe seçe bilişimi mi seçtin yahu ? Okulda öğretim çok düşük, 6 ay staj yap kaparsın işi

Bi kere öğretmenlerimiz çok iyi mesela geometri de öğretmen çok yaşlı anca ders anlatıyo (yazılıda iyi kopya çekilir. ) ama iyi anlatıyor. Onun dışında bütün öğretmenlerimiz çok iyi... lise 2 de başlicakmışız PC görmeye. Sen demiştin ya veritabanı'nı seçin diye Burger King'de... öyle yapcam zaten en iyisi veri tabanı
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
En iyisi bilişim melih biz devre yapmakla uğraşıyoruz bilişimciler counter oynuyorlar en çalışkan sınıf bilişim sınıfıdır zaten
 

Odysseus

Üye
Tebrik ederim Melih. Güzel bölümde okuyacaksın.

Yahu bu arada aklıma gelmişken yazayım. Bizim bir Fizik öğretmenimiz vardı kulakları çınlasın. Ya da çınlamasın banane Neyse. En kolay kopya çektiğimiz hocamızdı. Kendisi sümüklü bir insandı ve sürekli sümüğü akardı. Elinden de mendili düşmezdi doğal olarak. Utancından mı neden her burnu aktığında tahtaya doğru gider arkasını döner ve sümkürürdü. Tabi burun içi temizlik falan derken 1 dakika civarında sürerdi işlem. Biz tabi bu arada yapabildiğimizi yapardık. Heyt be ne günlerdi. Hoca bir gün bu mesajı okursan küfretme bana valla koparırım burnunu

 

M3L!H

Üye
    Konu Sahibi

bizde geometri de iyi kopya çekcez adam arkasını dönüyo ve sürekli tahtaya bakıyoo.

--------------- Ekleme ---------------

En iyisi bilişim melih biz devre yapmakla uğraşıyoruz bilişimciler counter oynuyorlar en çalışkan sınıf bilişim sınıfıdır zaten

İnş. bizede counter oynamak nasip olur
 
bende ama ben lise 2 ye gectımm kolay gelsin çömez
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...